Αρχική
|
Κοινωνικές επιστήμες
|
Πολιτικές επιστήμες
|
Πολιτική επιστήμη - Φιλοσοφία και θεωρία
|
Πολιτική επικοινωνία
Ποιος επηρεάζει και ποιος επηρεάζεται περισσότερο στη διαμόρφωση πολιτικής προτίμησης;
Μελέτη για το ρόλο των διαμεσολαβητικών στελεχών στα δίκτυα
Πολιτική διαφήμιση και συμπεριφορά: ενεργοποίηση, ενημέρωση ή χειραγώγηση του πολίτη;
Ο νέοι ψηφοφόροι και ο επαναπροσδιορισμός της τηλεοπτικής πολιτικής διαφήμισης
Η πολιτική επικοινωνία στην πράξη: Απόψεις, θέσεις και συζητήσεις για τη στρατηγική, την πολιτική και την επικοινωνία
Τα σεμινάρια της Λέγειν & Πράττειν
Τρία κείμενα για την πολιτική διαφήμιση
Διαφημιστική δαπάνη των ελληνικών πολιτικών κομμάτων 1985-2005: Κυπριακές προεδρικές εκλογές 2003: Δημοτικές εκλογές Αθηνών 2002
Είκοσι οκτώ ημέρες
Προεκλογική περίοδος: Πολιτική διαφήμιση και ειδησεογραφία: Μια ποσοτική ανάλυση περιεχομένου της πολιτικής επικοινωνίας στην Ελλάδα
Πώς να κερδίσετε στις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Οδηγός πολιτικής επικοινωνίας για όλους τους υποψήφιους νομάρχες, δημάρχους και συμβούλους
Ευρωεκλογές
Η αλληλεπίδραση του Τύπου, της κοινής γνώμης και των κομμάτων στη διαμόρφοση της προεκλογικής θεματολογίας
Το καλάθι είναι άδειο
Ιστορικό Παραγγελιών
Το προφίλ σας
Το καλάθι σας