Σαμαράς, Αθανάσιος Ν. Ο Αθανάσιος Ν. Σαμαράς είναι κάτοχος διδακτορικού στην Πολιτική Επικοινωνία από το Πανεπιστήμιο Sussex (Αγγλία), μεταπτυχιακού στην Πολιτική Επικοινωνία από το Emerson College (ΗΠΑ) και στην Επικοινωνιακή Πολιτική από το City University (Αγγλία) και πτυχίου Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο Πειραιά. 'Εχει δημοσιεύσεις σε βιβλία, σε επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων. Είναι συνεργάτης του Ινστιτούτου Οπτικοακουστικών Μέσων όπου έχει εκπονήσει τη μελέτη "Πολιτική διαφήμιση: Μια ποσοτική προσέγγιση για την Ελλάδα" (2003) και επί του παρόντος εργάζεται για την επικαιροποίησή της.
Ταξινόμηση βάση
Αρ. βιβλίων ανά σελίδα
(σύνολο:5)
Όψεις του σύγχρονου πολιτισμού Ιαπωνικές επιρροές ISBN-13: 978-960-02-3324-7 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 9.54 τιμή βιβλιοχώρας: 8.59
Πολιτική επιστήμη, Διακλαδική και συγχρονική διερεύνηση της πολιτικής πράξης ISBN-13: 978-960-08-0715-8 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 25.00 τιμή βιβλιοχώρας: 22.50
Τα μέσα επικοινωνίας στον 21ο αιώνα ISBN-13: 978-960-03-5151-4 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 37.11 τιμή βιβλιοχώρας: 33.40
Τηλεοπτική πολιτική διαφήμιση στην Ελλάδα 1993-2007 ISBN-13: 978-960-03-4842-2 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 15.90 τιμή βιβλιοχώρας: 14.31
Ανάλεκτα 2007 ISBN-13: 978-960-02-2135-0 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 22.27 τιμή βιβλιοχώρας: 22.27