Για το δόγμα και τη λατρεία...
Μία πρωτότυπη προσέγγιση στα αντιμαχόμενα σημεία μεταξύ Ορθοδόξων και Λατίνων μέσα από ανέκδοτα χειρόγραφα
Συναισθηματική νοημοσύνη του εκπαιδευτικού
Πώς να αναπτύξετε και να χρησιμοποιήσετε τη συναισθηματική νουμοσύνη στη διδασκαλία
Κατανοώ πώς κατανοώ
Για την Δ΄Δημοτικού: Σχέδια διδασκαλίας για την ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης: Μια διαφοροποιημένη προσέγγιση
Γλώσσα, γλωσσολογία και γλωσσική διδασκαλία
Η διδακτική της γλώσσας ως αυτόνομος επιστημονικός κλάδος της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας
Για την ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας
Εφαρμοσμένες προτάσεις για δασκάλους, καθηγητές, βιβλιοθηκονόμους και γονείς
Τι λένε οι δάσκαλοι για τους γονείς;
Κοινωνικές αλληλεπιδράσεις σχολείου οικογένειας: Μια κοινωνιολογική προσέγγιση
Προς μια Ελλάδα με λιγότερα αυτοκίνητα
Χωρικός σχεδιασμός και "Στρατηγικές βιώσιμης αστικής κινητικότητας-ΣΒΑΚ" απέναντι στην κλιματική αλλαγή
Τα περί ψυχής δόγματα του νεοπλατωνισμού
Με αφορμή το υπόμνημα του Ιωάννη Φιλοπόνου στο "Περί Ψυχής" του Αριστοτέλη
Αξιοποιώντας της τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνιών (Τ.Π.Ε)
Ένα πολύτιμο βοήθημα για εκπαιδευτικούς του νηπιαγωγείου
Η θεολογική γνωσιολογία του Γρηγορίου Ακινδύνου
Προσέγγιση στη διαμόρφωση και την απόπειρα πατερικής κατοχύρωσης των θεολογικών του αντιλήψεων