Τηλικίδου, Ειρήνη Ι. Η Ειρήνη Τηλικίδου είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια στο τμήμα Μάρκετινγκ της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης.
Είναι πτυχιούχος του ιδίου τμήματος όπως και του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονία, είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου του Οικονομικού τμήματος της Σχολής Νομικών και Οικονομικών Επιστημών του Α.Π.Θ. και κάτοχος διδακτορικού διπλώματος από το Πανεπιστήμιο του Sunderland της Μεγάλης Βρετανίας.
Τα κύρια ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν στο Οικολογικό Μάρκετινγκ αλλά τα τελευταία χρόνια ασχολείται επίσης με τις νέες και εναλλακτικές τάσεις στο μάρκετινγκ.
Ταξινόμηση βάση
Αρ. βιβλίων ανά σελίδα
(σύνολο:5)
Η έρευνα του μάρκετινγκ Θεωρητικό υπόβαθρο, σχεδιασμός, υλοποίηση ISBN-13: 978-960-6706-46-2 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 16.10 τιμή βιβλιοχώρας: 14.49
Οικολογικό μάρκετινγκ Ερευνητική προσέγγιση ISBN-13: 978-960-6706-16-5 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 23.70 τιμή βιβλιοχώρας: 21.33
Η έρευνα του μάρκετινγκ Θεωρητικές προσεγγίσεις και εφαρμογές ISBN-13: 978-960-406-954-5 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο αρχική τιμή: 16.56 τιμή βιβλιοχώρας: 16.56
Μεταμοντέρνο μάρκετινγκ: ανα-σκόπηση; ISBN-13: 978-960-12-1202-9 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 12.12 τιμή βιβλιοχώρας: 12.12
Έρευνα μάρκετινγκ ISBN-13: 978-960-8479-00-5 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 10.83 τιμή βιβλιοχώρας: 9.75