Σκιαδάς, Χρήστος Ο Χρήστος Σκιαδάς είναι Διευθυντής του Εργαστηρίου Ανάλυσης Δεδομένων και Πρόβλεψης στο Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης (ΜΠΔ) του Πολυτεχνείου Κρήτης. Εισήγαγε και διδάσκει το μάθημα του Μάρκετινγκ στο παραπάνω Τμήμα. Διετέλεσε Αντιπρύτανης του Πολυτεχνείου Κρήτης, Πρόεδρος του Τμήματος ΜΠΔ και μέλος πολλών επιτροπών όπως και υπεύθυνος και διευθυντής επιχειρήσεων και γραφείων μελετών πριν την ενασχόλησή του με τα ακαδημαϊκά.
Ταξινόμηση βάση
Αρ. βιβλίων ανά σελίδα
(σύνολο:1)
Γενικές αρχές μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο Εφαρμογή e-Commerce και τουριστικές επιχειρήσεις: Μετασχηματισμός του Marketing Mix και σύγκριση με παραδοσιακές μορφές εμπορίου ISBN-13: 978-960-7510-93-8 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 23.81 τιμή βιβλιοχώρας: 23.81