Κυριακόπουλος, Κυριάκος Ο Κυριάκος Κυριακόπουλος είναι αναπληρωτής καθηγητής Στρατηγικής και Μάρκετινγκ στο ALBA Graduate Business School. Έχει πτυχίο από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο, έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στο Wageningen University και έχει διδακτορικό από το Nyenrode University στην Ολλανδία. Το ερευνητικό και διδακτικό του έργο του εντάσσεται στο γνωστικό πεδίο του στρατηγικού μάνατζμεντ, του στρατηγικού μάρκετινγκ και της οργανωσιακής μάθησης. Στη διδακτορική του διατριβή (με υποτροφία του ΙΚΥ και ολλανδικών επιχειρήσεων όπως η Rabobank και η Moret Ernst & Young), μελέτησε τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό των συνεταιριστικών επιχειρήσεων στην Ολλανδία. Η παρούσα έρευνά του επικεντρώνεται στον αυτοσχεδιασμό στις ομάδες ανάπτυξης νέων προϊόντων, στην καινοτομία σε δια-επιχειρησιακές συνεργασίες, στην οργανωσιακή μνήμη, στις δεξιότητες και τους πόρους του μάρκετινγκ, και στην καινοτομία με research grants από το METEOR, το ερευνητικό ινστιτούτο του Πανεπιστήμιου του Μάαστριχτ και το κορυφαίο ερευνητικό ινστιτούτο MSI, στις ΗΠΑ. Έχει δημοσιεύσει διάφορες επιστημονικές εργασίες σε διεθνή περιοδικά, όπως τα: "Organization Studies", "Journal of Marketing", "International Journal of Research in Marketing", "Journal of Management Studies", "Agribusiness," και σε διεθνή συνέδρια (AMA, EMAC, OKLC). Έχει επίσης διατελέσει κριτής σε γνωστά διεθνή επιστημονικά περιοδικά, όπως τα "Journal of Marketing", "Organization Studies", κ.ά. Έχει επίσης εκτεταμένη διδακτική εμπειρία σε προπτυχιακό επίπεδο, καθώς και σε επίπεδο ΜΒΑ, στο Στρατηγικό Μάρκετινγκ, την Επιχειρησιακή Στρατηγική και το Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Είναι επίσης μέλος διεθνών επιστημονικών σωματείων (American Marketing Association, Strategic Management Society και European Marketing Academy).
Ταξινόμηση βάση
Αρ. βιβλίων ανά σελίδα
(σύνολο:1)
Το μάνατζμεντ σε καιρούς κρίσης ISBN-13: 978-960-03-5379-2 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 19.08 τιμή βιβλιοχώρας: 17.17