Το μάνατζμεντ σε καιρούς κρίσης

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / / / / / / / / / / / /
Επιμελητής: Ζάρκος, Στέφανος / Κυριακόπουλος, Κυριάκος / Επιτροπάκη, Όλγα
Εκδόσεις: Εκδόσεις Καστανιώτη
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2011
- Σελίδες: 269
- ISBN-13: 978-960-03-5379-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 19.08 € τιμή βιβλιοχώρας: 17.17  
Τι συνεπάγεται η παρούσα οικονομική κρίση για το σύγχρονο μάνατζμεντ; Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις στη χώρα μας να βγουν από τη δίνη της κρίσης με τις λιγότερες δυνατές απώλειες κι έχοντας αποκομίσει μια πολύτιμη μαθησιακή εμπειρία; Μήπως η κρίση αυτή είναι μια καλή ευκαιρία για να επανεξετάσουμε καθιερωμένες πρακτικές και να δούμε με κριτική ματιά την κυρίαρχη φιλοσοφία διοίκησης και επιχειρηματικής ηγεσίας; Το βιβλίο αυτό προσπαθεί να δώσει πρακτικές και εύληπτες απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα. Κατ' αρχάς, εντοπίζει τις κύριες παγίδες στις οποίες άτομα και οργανισμοί υπέπεσαν πριν από την κρίση, αλλά και εν μέσω αυτής, ως απόρροια παγιωμένων νοητικών μοντέλων. Την "έκπληξη" για την παγκόσμια κρίση του 2008 ακολούθησε παραδόξως η ψευδαίσθηση ότι αυτό δεν αφορά τις δικές μας επιχειρήσεις. Επιπλέον, ιχνηλατεί τις επιτακτικές ανάγκες για το μάνατζμεντ σε καιρούς κρίσης. Αν και ξεκινούν από διαφορετικές αφετηρίες και αναλύουν την κρίση υπό το πρίσμα διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων, οι συγγραφείς συγκλίνουν σε κάποιες γενικότερες τάσεις και προτεραιότητες για το μάνατζμεντ, όπως η διαχείριση ρίσκου, η ευελιξία, η καινοτομία, η ηγεσία αλλαγών και η δημιουργία αμφιδέξιων οργανισμών.
ISBN13: 978-960-03-5379-2
Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Εκδόσεις Καστανιώτη
Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2011
Σελίδες: 269
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ15
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 489 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Σειρά: Διοίκηση