1 |
2
Χρόνος, κινηματογράφος, μοντάζ
Θέση, μετάθεση, σύνθεση: Θεωρητική και αισθητική διατριβή κινηματογραφικού λόγου
Ντοκιμαντέρ, μια άλλη πραγματικότητα
Θεωρητικά κείμενα για την ταυτότητα του ντοκιμαντέρ στον 21ο αιώνα
Τα εκφραστικά μέσα του κινηματογράφου
Η κίνηση: Η γωνία λήψης: Ο χώρος και ο χρόνος: Το τέμπο και η ένταση: Το χρώμα: Λόγος, ήχοι, μουσική: Η πλαστική σύνθεση και η φόρμα
Η ψυχολογία στον κινηματογράφο
Το βάθος και η κίνηση: Η έλξη της προσοχής: Η μνήμη και η φαντασία: Τα συναισθήματα
Θεωρίες του κινηματογράφου
Η διαμόρφωση του κινηματογραφικού θεωρητικού λόγου στην Ευρώπη, 1895-1927
1 |
2
Το καλάθι είναι άδειο
Ιστορικό Παραγγελιών
Το προφίλ σας
Το καλάθι σας