Βακρατσάς, Δημήτριος Ο Δημήτριος Βακρατσάς είναι αναπληρωτής καθηγητής Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο McGill (Καναδάς) και επισκέπτης καθηγητής Μάρκετινγκ στο ALBA, στην ερευνητική θέση "Τάσος Παπαστράτος". Έχει πτυχίο από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και μεταπτυχιακό και διδακτορικό από το University of Texas at Dallas. Έχει διδάξει και συμμετάσχει σε ερευνητικά έργα στο University of Texas at Dallas, στο London Business School και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Η έρευνά του εστιάζεται σε θέματα όπως τα εξής: ανταπόκριση των καταναλωτών σε διαφημιστικές και προωθητικές στρατηγικές, εταιρικές στρατηγικές αποφάσεις εισόδου σε νέες αγορές, μάρκετινγκ οικονομικών υπηρεσιών και μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο. Τα αποτελέσματα των ερευνών του έχουν δημοσιευθεί σε κορυφαία διεθνή επιστημονικά περιοδικά, όπως τα "Journal of Marketing", "Journal of Consumer Marketing" και "Applied Stochastic Models and Data Analysis". Έχει εργαστεί ως σύμβουλος για εταιρείες όπως οι Nortel Network, The Institute of Practitioners in Advertising, TBWA, κ.ά.