Μαντζίκος, Κωνσταντίνος Ν. Ο Κωνσταντίνος Ν. Μαντζίκος είναι ειδικός παιδαγωγός και εργάζεται σε δηµόσιες σχολικές µονάδες που στελεχώνουν «ενταξιακές» δοµές Παράλληλης Στήριξης και Τµήµατα Ένταξης, καθώς και σε δοµές ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.
    Όραµά του είναι να δει ένα σχολείο πιο ανθρώπινο και πιο κοντά στον/στη µαθητή/µαθήτρια. Ένα σχολείο που θα αγκαλιάζει και θα αποδέχεται όλους/όλες τους/τις µαθητές/τριες, επιδεικνύοντας τον σεβασµό στις ατοµικές και διαφορετικές µαθησιακές ανάγκες, δυνατότητες και στα ταλέντα τους. Ένα σχολείο όπου οι µαθητές και οι µαθήτριες θα λαµβάνουν πραγµατική ευχαρίστηση από τις µαθησιακές διαδικασίες, οι γονείς θα µαθαίνουν να γίνονται καλύτεροι για τα παιδιά τους και οι εκπαιδευτικοί µέσα από τη διαρκή θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση/επιµόρφωση θα αλλάζουν τη φιλοσοφία του σχολείου, χρησιµοποιώντας κατάλληλες προσεγγίσεις που αναγνωρίζουν την ολότητα των µαθητών/µαθητριών. Βασική ιδέα του είναι: όταν ένα σχολείο είναι µακριά από τα πρότυπα του καπιταλισµού, που σύµφωνα µε τον Φουκώ (Foucault) ο καπιταλισµός δηµιουργεί πειθήνια και άβουλα όντα και ενισχύει την ανισότητα σε όλα τα επίπεδα, το σχολείο βγάζει µαθητές και µαθήτριες που εξελίσσονται και εξακολουθούν να ανακαλύπτουν, να πειραµατίζονται και να µαθαίνουν καινούργια πράγµατα. Ένα σχολείο που οι µαθητές και οι µαθήτριες ξεδιπλώνουν όλες τις πτυχές της ανάπτυξης τους µέσα από τα ενδιαφέροντα και τα ταλέντα τους και το αποτέλεσµα είναι παραπάνω από απλώς θετικό.

    (Πηγή: "Εκδόσεις iWrite", 2022)