Rowell, Patricia Η Patricia Rowell είναι Ομότιμος Καθηγήτρια στο τμήμα της Εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες, στο Πανεπιστήμιο της Alberta στον Καναδά. Το ενδιαφέρον της έρευνάς της εστιάζεται στην αναμόρφωση του Σχολικού Αναλυτικού Προγράμματος, στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και στον ρόλο που κατέχει η γλώσσα στη σχολική επιστήμη. Κατά την περίοδο 2001-2, ήταν Καθηγήτρια στον τομέα της έρευνας στο Πανεπιστήμιο της Alberta. Αποφοίτησε από το τμήμα της Βιοχημείας στο University College του Λονδίνου και συνέχισε το μεταπτυχιακό της στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης (Msc) και το διδακτορικό στην Εκπαίδευση στις Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο της Alberta.
    Έχει συμμετάσχει σε προγράμματα επιστημονικής εκπαίδευσης στην Ουγκάντα, τη Μποτσουάνα, τη Ναμίμπια, τη Νότια Αφρική, την Αυστραλία και την Κίνα. Εργάστηκε ως επισκέπτρια Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο της Μποτσουάνα για δύο χρόνια, μέσω χρηματικής επιχορήγησης από την Καναδική Υπηρεσία Διεθνούς Ανάπτυξης (CIDA) όπου, εκτός των εκπαιδευτικών της καθηκόντων, υπήρξε υπεύθυνη των καινοτόμων ποιοτικών δράσεων στο σχολικό πλαίσιο. Για μια διετία υπηρέτησε ως Ανώτερη Τεχνική Σύμβουλος στην Κυβέρνηση της Ναμίμπια, με στόχο την αναβάθμιση του αναλυτικού σχολικού προγράμματος, σε σχέση με την επιστήμη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στη συνέχεια, ως Διευθύντρια του Προγράμματος Εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο του κοινού προγράμματος του Πανεπιστημίου της Alberta και της υπηρεσίας CIDA, εργάστηκε στη Ναμίμπια σε στενή συνεργασία με τα Κολέγια της Ναμίμπια στα προγράμματα της επιστημονικής εκπαίδευσης. Η συνεισφορά της στα επιχορηγούμενα από τη CIDA προγράμματα αναβάθμισης του ρόλου των εκπαιδευτικών στην Ουγκάντα και την Κίνα γίνεται αισθητή στην παρουσίαση ειδικών μαθημάτων, εργαστηρίων, και εκπαιδευτικού υλικού και την επίβλεψη των εργασιών των μεταπτυχιακών φοιτητών. Σε συνεργασία με την Κινέζα Καθηγήτρια Wei Yu εξέδωσε ένα εγχειρίδιο, προοριζόμενο για τους Κινέζους διδασκάλους της διδακτικής της επιστήμης, το οποίο είχε ευρύτατη απήχηση. Ευρύτατη απήχηση επίσης είχε και το εκπαιδευτικό υλικό που προετοίμασε για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, το οποίο προοριζόταν για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Ναμίμπια, του Ανατολικού Ακρωτηρίου (Ν. Αφρική) και της Δυτικής Κίνας.
    Ως μέλος της Ομάδας Εργασίας για την Επιστημονική Εκπαίδευση της δια-ακαδημαικής Επιτροπής, συνεργάστηκε με διεθνή ομάδα εκπαιδευτικών και ακαδημαϊκών για την προώθηση του προγράμματος της διερευνητικής μάθησης (IBSE) στις αναπτυσσόμενες χώρες. Μετά από πρόσκληση της χιλιανής κυβέρνησης και σε συνεργασία με τους Καθηγητές Harlen και L?na, ορίστηκε μέλος της διεθνούς ομάδας αξιολόγησης του προγράμματος της διερευνητικής μάθησης, που ενσωματώθηκε στο αναλυτικό σχολικό πρόγραμμα της Χιλής. Συνεργάζεται επίσης με το Ερευνητικό Κέντρο για τη Μαθησιακή διαδικασία της Επιστήμης, στο Νοτιοανατολικό Πανεπιστήμιο στην Nanjing, ένα σχέδιο που αποτελεί επί του παρόντος τη μεταρρύθμιση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην επιστημονική προσέγγιση, για ολόκληρη την Κίνα.