Στρατηγική ηλεκτρονικού επιχειρείν χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Εκδόσεις: Ελληνικά Γράμματα
- Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2004
- Σελίδες: 167
- ISBN-13: 978-960-406-754-1
- Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
αρχική τιμή: 15.18 € τιμή βιβλιοχώρας: 15.18  
Η ηλεκτρονική τραπεζική στην Ελλάδα έχει γνωρίσει ιδιαίτερη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, η οποία οφείλεται στην ταυτόχρονη αύξηση της χρήσης του Internet στη χώρα μας. Το βιβλίο αυτό, το οποίο έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στη "σπάνια" ελληνόγλωσση βιβλιογραφία του τομέα, παρουσιάζει τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσει ένας χρηματοπιστωτικός οργανισμός προκειμένου να αναπτύξει την ηλεκτρονική επιχειρηματική σε επίπεδο ομίλου και χωρίζεται σε τρία κεφάλαια. Στο πρώτο παρουσιάζεται η στρατηγική του χρηματοπιστωτικού ομίλου για την ανάπτυξη ηλεκτρονικής επιχειρηματικής. Στο δεύτερο εξετάζεται η οργάνωση της μονάδας που θα φέρει εις πέρας την υλοποίηση της στρατηγικής και στο τρίτο αναλύονται οι βέλτιστες πρακτικές του ηλεκτρονικού επιχειρείν χρηματοπιστωτικών οργανισμών. Εκτός από τους φοιτητές και σπουδαστές των σχετικών κλάδων, το βιβλίο προορίζεται για όσους ασχολούνται με χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς σε επίπεδο οργάνωσης, διοίκησης και προγραμματισμού, και ενδιαφέρονται να ακολουθήσουν τις εξελίξεις και να ανταποκριθούν με επιτυχία στις μελλοντικές προκλήσεις.
ISBN13: 978-960-406-754-1
Συγγραφέας: Γλύκας, Μιχαήλ
Εκδότης: Ελληνικά Γράμματα
Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2004
Σελίδες: 167
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 22χ15
Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
Βάρος: 272 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Σειρά: Διοίκηση Επιχειρήσεων και Νέες Τεχνολογίες