Προγράμματα σπουδών φυσικής αγωγής

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Γρηγόρη
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2016
- Σελίδες: 346
- ISBN-13: 978-960-612-000-8
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 28.00 € τιμή βιβλιοχώρας: 25.20  
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η προσέγγιση της σχέσης ανάμεσα, στη διδασκαλία του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής (Φ.Α.) στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο, σε συνάρτηση με την αντίστοιχη προετοιμασία των εκπαιδευτικών Φ.Α. στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.). Για τη μελέτη του μαθήματος της Φ.Α. αξιοποιήθηκαν τα αναλυτικά προγράμματα (Α.Π.), όλα τα επίσημα βιβλία και οι οδηγίες διδασκαλίας, η σχετιζόμενη νομοθεσία και βιβλιογραφία, οι συνεντεύξεις με πρωταγωνιστές του θεσμού του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, καθώς και συγκεκριμένα αρχεία για τα οποία κρίθηκε ότι έχουν ιδιαίτερη σημασία, όπως το αρχείο του Ιωάννη Χρυσάφη, του Ίωνα Ιωαννίδη και τα πρακτικά του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου/Κέντρου Εκπαιδευτικών Μελετών και Επιμορφώσεως (Π.Ι./Κ.Ε.Μ.Ε.). Για τη μελέτη της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών Φ.Α. αξιοποιήθηκαν οι Οδηγοί Σπουδών των Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών (Π.Π.Σ.) των Τ.Ε.Φ.Α.Α. τα οποία λειτουργούν στη χώρα, καθώς και η σχετιζόμενη νομοθεσία και βιβλιογραφία. Χρησιμοποιήθηκαν οι εξής μέθοδοι έρευνας: α) η τήρηση και μελέτη πηγών, δεδομένων και αρχείων, β) η ανάλυση περιεχομένου και γ) η επισκόπηση. Η επισκόπηση χρησιμοποιήθηκε για τη συγκέντρωση των κρίσεων και απόψεων των ανώτερων στελεχών του Π.Ι./Κ.Ε.Μ.Ε. Ως τεχνικές επιλέχθηκαν για μεν τη μελέτη αρχείων η ανάλυση και επεξεργασία αρχειακού υλικού (με την καθοριστική χρήση της Πολυδιάστατης Γεωμετρικής Βαθμονόμησης Ομοιοτήτων με Τριγωνομετρική Μετατροπή/MDS-T), για δε την εφαρμογή της επισκόπησης η προφορική επικοινωνία με τη μορφή της ημι-δομημένης ατομικής συνέντευξης, καθώς και η γραπτή επικοινωνία ιδιαίτερα με τη μορφή του γραπτού ερωτηματολογίου. Χρήσιμα συμπεράσματα προέκυψαν: α) αναφορικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν στη διαμόρφωση των Α.Π. Φ.Α., των Π.Π.Σ. των Τ.Ε.Φ.Α.Α., τη φιλοσοφία των Α.Π. και των Π.Π.Σ και τη μεταξύ τους συνάφεια. β) Ως προς την επαγγελματική ετοιμότητα των αποφοίτων Τ.Ε.Φ.Α.Α. προκειμένου να εργασθούν ως εκπαιδευτικοί Φ.Α.
ISBN13: 978-960-612-000-8
Συγγραφέας: Λάμπρου, Χρήστος Π.
Εκδότης: Γρηγόρη
Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2016
Σελίδες: 346
Σχήμα: 29χ21
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο