H πρόκληση της τεχνολογίας στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Παγώνης, Δημήτρης
Επιμελητής: Δημόπουλος, Κώστας
Υπεύθυνος Σειράς: Κύρτσης, Αλέξανδρος-Ανδρέας / Κουλαϊδής, Βασίλης
Εκδόσεις: Μεταίχμιο
- Χρονολογία Έκδοσης: Ιανουάριος 2004
- Σελίδες: 236
- ISBN-13: 978-960-375-393-3
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 16.23 € τιμή βιβλιοχώρας: 14.61  
Αντικείμενο αυτού του βιβλίου είναι η ανάλυση των τρόπων με τους οποίους εισάγεται η τεχνολογία στη γενική εκπαίδευση. Η ανάλυση αυτή γίνεται με ιδιαίτερη αναφορά στα αλληλοσυνδεόμενα θέματα των σχέσεων της τεχνολογίας τόσο με τις φυσικές επιστήμες όσο και με το ευρύτερο κοινωνικό γίγνεσθαι, καθώς και της πληθώρας των προσεγγίσεων που ιστορικά έχουν αναπτυχθεί στο πλαίσιο διάφορων ανά τον κόσμο εκπαιδευτικών συστημάτων σχετικά με το ζήτημα της ένταξης της τεχνολογίας στο αναλυτικό πρόγραμμα. Το έργο αυτό αποτελεί μια πολύ καλή σύνοψη των παραπάνω θεμάτων, καθώς περιλαμβάνει απαντήσεις για αυτά με βάση τόσο τα πορίσματα μιας σειράς ακαδημαϊκών πεδίων, όπως για παράδειγμα η Ιστορία και η Φιλοσοφία καθώς και η Κοινωνιολογία των Φυσικών Επιστημών και της Τεχνολογίας, όσο και τις συσσωρευμένες εκπαιδευτικές εμπειρίες από πολλές χώρες του κόσμου κατά τη διάρκεια των τελευταίων τουλάχιστον δεκαετιών και άρα από πολλά διαφορετικά κοινωνικά και ιστορικά πλαίσια.
ISBN13: 978-960-375-393-3
Πρωτότυπος Τίτλος: Technology's Challenge to Science Education
Συγγραφέας: Layton, David
Εκδότης: Μεταίχμιο
Χρονολογία Έκδοσης: Ιανουάριος 2004
Σελίδες: 236
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 361 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Επιστήμη - Τεχνολογία - Κοινωνία