Στοιχεία κριτικής επιχειρηματολογίας

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Ζήτη
- Χρονολογία Έκδοσης: Ιούνιος 2014
- Σελίδες: 112
- ISBN-13: 978-960-456-413-2
- Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
αρχική τιμή: 10.65 € τιμή βιβλιοχώρας: 9.59  
Το να μπορεί κανείς να παρουσιάζει πειστικά και συγκροτημένα επιχειρήματα ενδέχεται να αποβεί αποτελεσματικό σε πολλές περιπτώσεις. Ωστόσο, για όσους η επιχειρηματολογία αποτελεί το βασικό επαγγελματικό εργαλείο, δηλαδή για όσους απαιτείται να πείθουν με επιχειρήματα ένα ακροατήριο ή ένα αναγνωστικό κοινό ή εμπλέκονται συστηματικά σε δημόσιες αντιπαραθέσεις, η ικανότητα αυτή αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την επιτυχία. Το παρόν εγχειρίδιο αποτελεί μια σύντομη εισαγωγή στην ανάλυση και την αξιολόγηση των επιχειρημάτων, όπως αυτά εμφανίζονται στο νεοελληνικό λόγο, και αποδίδει ιδιαίτερη έμφαση στην αποφυγή συνηθισμένων σχετικών λαθών. Αν και γράφτηκε για όσους και όσες σπουδάζουν φιλοσοφία, είναι εξίσου χρήσιμο για εκπαιδευτικούς, πολιτικούς, δημοσιογράφους, νομικούς και γενικά για κάθε σκεπτόμενο πολίτη.
ISBN13: 978-960-456-413-2
Συγγραφέας: Παιονίδης, Φιλήμων
Εκδότης: Ζήτη
Χρονολογία Έκδοσης: Ιούνιος 2014
Σελίδες: 112
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21x14
Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
Είδος: Βιβλίο