Μάρκετινγκ τουρισμού και ποιοτική εξυπηρέτηση

Τουρίστες και ταξιδιώτες στη σύγχρονη Ελλάδα Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Εκδόσεις: Interbooks
- Χρονολογία Έκδοσης: 2004
- Σελίδες: 352
- ISBN-13: 978-960-390-137-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 31.80 € τιμή βιβλιοχώρας: 28.62  
Εξαιρετικά απλό και κατανοητό, αυτό το βιβλίο θα σε βοηθήσει να καταλάβεις καλύτερα και να χρησιμοποιήσεις mo αποτελεσματικά τους μηχανισμούς του Μάρκετινγκ στο χώρο των Τουριστικών Επιχειρήσεων. Πώς διαμορφώνεται σήμερα το τουριστικό προϊόν; Πώς αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά ο ανταγωνισμός; Πώς συμπεριφέρεται και πως επηρεάζεται ο ταξιδιώτης και ο τουρίστας; Πώς θα βελτιώσουμε την ποιότητα μας; Πώς στήνονται δίκτυα πληροφόρησης και πώλησης; Πώς προβάλλουμε τις υπηρεσίες μας; Πώς τις πουλάμε; Πώς αξιοποιούμε -Τεχνολογίες Αιχμής-; Πώς θα ωφεληθούμε περισσότερο από τους Ολυμπιακούς Αγώνες; Αυτά είναι μερικά από τα θέματα που αναπτύσσονται εδώ. Τα κείμενα, που συνοδεύονται από πλούσια εικονογράφηση, είναι προϊόν της πείρας των συγγραφέων, οι οποίοι συνομίλησαν και συνεργάστηκαν με δεκάδες παράγοντες και επαγγελματίες του χώρου. Οι λύσεις που προτείνονται είναι εφαρμόσιμες και απλές για όλους. Από όλα τα εγκωμιαστικά σχόλια που συνόδευσαν τούτο το βιβλίο, οι συγγραφείς κράτησαν και θα ήθελαν να παρουσιάσουν ένα: -... best value for money-.
ISBN13: 978-960-390-137-2
Συγγραφέας: Σιταράς, Θωμάς
Εκδότης: Interbooks
Χρονολογία Έκδοσης: 2004
Σελίδες: 352
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο