Τουριστική επικοινωνία στην Ελλάδα
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Συλλογικό έργο,
Επιμελητής: Δουλκέρη, Τέσσα
Εκδόσεις: Εκδόσεις Παπαζήση
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2015
- Σελίδες: 258
- ISBN-13: 978-960-02-3153-3
- Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
αρχική τιμή:
Ο Τουρισμός αποτελεί πλέον ένα πολυσύνθετο, διεπιστημονικό φαινόμενο με πολιτικές και πολιτισμικές επιπτώσεις στην κοινωνία. Η τουριστική επικοινωνία καθίσταται σημαντική ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσεων και ο ρόλος των Μ.Μ.Ε. είναι αναμφισβήτητος.
Ο τόμος αυτός καλύπτει θέματα, προβληματισμούς, προοπτικές και δράσεις που ανοίγουν νέους ορίζοντες τόσο στην Επιστήμη του Τουρισμού, όσο και στην πραγματική Οικονομία. Γράφουν ειδικοί επιστήμονες του τομέα του Τουρισμού και αναπτύσσουν επίκαιρα και ενδιαφέροντα ζητήματα που αφορούν εναλλακτικές μορφές τουρισμού, επικοινωνίας και προβολής κ.α.
Ένα βιβλίο-εργαλείο, χρήσιμο, πολύτιμο, που απευθύνεται στους φοιτητές- τριες και επιστήμονες: νομικούς, οικονομολόγους, επικοινωνιολόγους, ψυχολόγους, παιδαγωγούς, κοινωνιολόγους κ.α. Απευθύνεται επίσης σε πολιτικούς, στους επαγγελματίες του τομέα αλλά και στο ευρύ κοινό που ενδιαφέρεται για τα ταξίδια και τον τουρισμό γενικότερα.
ISBN13: | 978-960-02-3153-3 |
Συγγραφέας: | Συλλογικό έργο |
Εκδότης: | Εκδόσεις Παπαζήση |
Χρονολογία Έκδοσης: | Νοέμβριος 2015 |
Σελίδες: | 258 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24x17 |
Διαθεσιμότητα: | Εξαντλημένο |
Είδος: | Βιβλίο |