Tourism and Crisis in Europe XIX - XXI Centuries

Historical, National, Business History Perspectives Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / / / / / / /
Επιμελητής: Δρίτσα, Μαργαρίτα
Εκδόσεις: Κέρκυρα - Economia Publishing
- Χρονολογία Έκδοσης: Μαΐος 2014
- Σελίδες: 159
- ISBN-13: 978-960-9490-31-3
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 10.00 € τιμή βιβλιοχώρας: 10.00  
How can tourism achieve economic development? What is its relation with crisis in its various forms: economic, political, social or organizational? How recessions and depressions have interacted with tourism in the past? Does tourist development follow cyclical slowdowns? Can innovation in tourism be a product of crisis? What transformations have been and may still be generated today? These are some of the many questions raised in the book and of the challenges contemporary tourism faces. Answers, comparisons across time and space as well as valuable insight are provided by expert scholars studying the history and long trajectory of tourism and bringing forward experiences, lessons and perspectives from the European past focusing on business, finance and the State...
ISBN13: 978-960-9490-31-3
Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Κέρκυρα - Economia Publishing
Χρονολογία Έκδοσης: Μαΐος 2014
Σελίδες: 159
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 322 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο