Εισαγωγή στον τουρισμό

Το τουριστικό μάνατζμεντ στον 21ο αιώνα Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Αθανασίου, Θανάσης / Αθανασίου, Γιάννα
Επιμελητής: Μαυροδόντης, Θωμάς
Εκδόσεις: Παπαζήσης
- Χρονολογία Έκδοσης: 2006
- Σελίδες: 460
- ISBN-13: 978-960-02-1985-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 33.38 € τιμή βιβλιοχώρας: 33.38  
-Ένας πλήρης οδηγός εισαγωγής στα βασικά ζητήματα για όλους όσους αρχίζουν τουριστικές σπουδές. -Ολοκληρωμένη διαπραγμάτευση που αντανακλά τα περιεχόμενα προγραμμάτων τουριστικών σπουδών. -Περιεκτικός δικτυακός τόπος που παρέχει πρόσθετο υλικό και συνδέσεις για περαιτέρω μελέτη. Το παρόν σύγγραμμα αποτελεί μια πλήρη σύνθεση του τουρισμού, από τις απαρχές του μέχρι τις σημαντικές επιπτώσεις που έχει στην σημερινή παγκόσμια κοινότητα, το περιβάλλον και την οικονομία. Προκλητικό και διεγερτικό, αμφισβητεί τη συμβατική λογική και δημιουργεί στοχασμούς, σκέψεις και συζητήσεις, με τη χρησιμοποίηση παραδειγμάτων απ' όλο τον κόσμο και μελετών περίπτωσης, όπως είναι οι επιπτώσεις των γεγονότων της 9ης Σεπτεμβρίου 2001 και της τρομοκρατικής επίθεσης στο Μπαλί. Το βιβλίο καλύπτει βασικά θέματα του τουρισμού παρουσιάζοντας: -Την ανάπτυξη του τουρισμού -Την τουριστική προσφορά και ζήτηση -Τους εμπλεκόμενους τομείς: μεταφορές, διαμονή, θέλγητρα, κυβέρνηση -Το μέλλον του τουρισμού. [...]
ISBN13: 978-960-02-1985-2
Πρωτότυπος Τίτλος: Tourism Management: Managing for Change
Συγγραφέας: Page, Stephen J.
Εκδότης: Παπαζήσης
Χρονολογία Έκδοσης: 2006
Σελίδες: 460
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 1002 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Βιβλιοθήκη Τουριστικών Επιστημών