Οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι 1882-1910
Γεωπολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές διαστάσεις Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Παπαγιαννάκης, Λευτέρης, 1944-2008
Εκδόσεις: Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης
- Χρονολογία Έκδοσης: Ιούνιος 1990
- Σελίδες: 254
- ISBN-13: 978-960-250-020-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Το 1882 ο Χαρίλαος Τρικούπης αποφασίζει να κατασκευάσει, μέσα σε πέντε χρόνια, σιδηροδρομικό δίκτυο μήκους 1.800 χιλιομέτρων και κόστους 250 εκατομμυρίων δραχμών. Τελικά, το ποσόν αυτό δαπανήθηκε για 1.600 χιλιόμετρα και ο χρόνος που αποκτήθηκε ήταν πενταπλάσιος. Στο βιβλίο αυτό αναλύονται: η προϊστορία της σιδηροδρομικής ιδέας και οι μορφές που πήραν τα σιδηροδρομικά δίκτυα άλλων χωρών· οι εκδοχές που εκφράστηκαν αναφορικά με τη μορφή που έπρεπε να πάρει το δίκτυο, καθώς και οι γεωπολιτικές και οικονομικές αντιλήψεις που συνδέονται με αυτές· ο τρόπος χρηματοδότησης και η συμπεριφορά των φορέων που συμμετείχαν· οι συνθήκες εκμετάλλευσης των σιδηροδρομικών εταιριών και το μεταφορικό τους έργο.
ISBN13: | 978-960-250-020-0 |
Συγγραφέας: | Παπαγιαννάκης, Λευτέρης |
Εκδότης: | Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης |
Χρονολογία Έκδοσης: | Ιούνιος 1990 |
Σελίδες: | 254 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 22χ15 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Είδος: | Βιβλίο |
Σειρά: | Μελέτες Οικονομικής Ιστορίας |