Εκλογές και επικοινωνία στη μεταπολίτευση

Πολιτικότητα και θέαμα Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Υπεύθυνος Σειράς: Σπουρδαλάκης, Μιχάλης
Εκδόσεις: Σαββάλας
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2006
- Σελίδες: 332
- ISBN-13: 978-960-449-219-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 18.61 € τιμή βιβλιοχώρας: 18.61  
Η σύγκλιση του πολιτικού και του θεαματικού λόγου στη διαδικασία συγκρότησης της δημόσιας σφαίρας πολύ λίγο μπορεί πλέον να αμφισβητηθεί. Το βιβλίο μελετά και αναλύει όλες τις προεκλογικές εκστρατείες από το 1974 μέχρι το 2000 και παρακολουθεί το πώς η έντονη πολιτικοποίηση των πρώτων χρόνων της Μεταπολίτευσης μεταβλήθηκε σε τηλεοπτική μονοκρατορία για να καταλήξει σήμερα στην επικράτηση της κοσμοαντίληψης του life style. Ο Βαμβακάς με τις διεισδυτικές του παρατηρήσεις και την τεκμηρίωση εντυπωσιάζει και προκαλεί: το θέαμα αποτελεί κεντρικό πεδίο για την κατανόηση της πολιτικής και με αυτή τουλάχιστον την έννοια θα πρέπει να αποσυνδεθεί από τις συνήθεις αντιλήψεις περί παθητικότητας και αποϊδεολογικοποίησης. Κατά συνέπεια το θέαμα θα πρέπει να θεωρηθεί αναπόσπαστο στοιχείο της σύγχρονης πολιτικότητας και να συνδεθεί με τη δεοντολογία του δημοκρατικού προτάγματος. Βιβλίο γραμμένο με σαφήνεια, συστηματικότητα και τεκμηρίωση που εντυπωσιάζει χωρίς να κουράζει, προτείνει ανατρεπτικές για την ελληνική πολιτική ερμηνείες και προσεγγίσεις, πέρα από τη συμβατικότητα μιας ηθικολογούσας γενικολογίας.
ISBN13: 978-960-449-219-0
Συγγραφέας: Βαμβακάς, Βασίλης
Εκδότης: Σαββάλας
Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2006
Σελίδες: 332
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 634 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Σειρά: Κοινωνικές Επιστήμες