Η παιδαγωγική και διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / / / / / / / / / /
Επιμελητής: Κούτρας, Στέφανος Γ. / Μαλαφάντης, Κωνσταντίνος Δ.
Εκδόσεις: Γρηγόρη
- Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2007
- Σελίδες: 259
- ISBN-13: 978-960-333-497-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 16.42 € τιμή βιβλιοχώρας: 14.78  
Το παραμύθι είναι το προσφιλέστερο και ίσως το ουσιωδέστερο είδος της ελληνικής προφορικής λαϊκής παράδοσης, το οποίο πρέπει και συνήθως αξιοποιείται στο Δημοτικό Σχολείο και ιδίως στις δύο πρώτες τάξεις του, μέχρι σήμερα. Πάντως η θέση και η παιδαγωγική αξιοποίηση του παραμυθιού, κατά τη σχολική πράξη, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι εξαιρετικά υποβαθμισμένη, σε σχέση με τη μεγάλη παιδαγωγική αξία του. Στον παρόντα τόμο δεκατέσσερις ειδικοί επιστήμονες, λαογράφοι, παιδαγωγοί και ψυχολόγοι, προσεγγίζουν το παραμύθι από την πλευρά της ειδικότητάς τους, ως αφηγηματικό είδος, ως λαογραφικό αντικείμενο στα πλαίσια της κοινότητας, ως παιδαγωγικό μέσο στο χώρο του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου (διδασκαλία του στην τάξη, διαθεματική προσέγγιση κ.λπ.), καθώς και όσον αφορά το ρόλο του στην εκπαίδευση παιδιών με προβλήματα μάθησης.
ISBN13: 978-960-333-497-2
Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Γρηγόρη
Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2007
Σελίδες: 259
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 404 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο