Η διδασκαλία στην τομή της νεωτερικής και της μετανεωτερικής σκέψης
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Φρυδάκη, Ευαγγελία
Εκδόσεις: Κριτική
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2009
- Σελίδες: 496
- ISBN-13: 978-960-218-653-4
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Σήμερα η εκπαίδευση και η διδασκαλία, ως βασική πρακτική της, βρίσκονται σε μια εύθραυστη ισορροπία ανάμεσα στις εδραιωμένες αρχές της νεωτερικότητας και στις μετανεωτερικές αναζητήσεις. Η συγγραφέας επιχειρεί να εκθέσει τον αναγνώστη στις δύο αυτές οπτικές, που απορρέουν από διαφορετικές υποκείμενες παραδοχές και υποδεικνύουν διαφορετικούς τρόπους θεώρησης και προσέγγισης των εκπαιδευτικών ζητημάτων.
Ο αναγνώστης, ιδιαίτερα ο εκπαιδευτικός, καλείται -μ' έναν έμμεσο τρόπο- να ορίσει τη δική του θέση στο κέντρο, στα όρια ή στην τομή της νεωτερικής και της μετανεωτερικής σκέψης, καθώς και τους όρους με τους οποίους επιθυμεί ή αποδέχεται αυτή τη θέση.
Το βιβλίο επιτυγχάνει έτσι ένα διπλό στόχο: παρέχει μια σύγχρονη και έγκυρη γνώση στο πεδίο της διδακτικής και, παράλληλα, αλλάζει τη ματιά μας για το νόημα και τις διαδικασίες της εκπαίδευσης.
ISBN13: | 978-960-218-653-4 |
Συγγραφέας: | Φρυδάκη, Ευαγγελία |
Εκδότης: | Κριτική |
Χρονολογία Έκδοσης: | Οκτώβριος 2009 |
Σελίδες: | 496 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 21χ14 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 605 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |