Διδακτικές προσεγγίσεις στα φιλολογικά μαθήματα
Θεωρία και πράξη Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Χρονοπούλου-Πανταζή, Χρύσα / Παράσχου - Χατζηδημητρίου, Σοφία / Τσενέ, Κωνσταντίνα / Τσάφος, Βασίλης / Πατούνα, Αναστασία / Μπάλας, Κωνσταντίνος / Μίντση, Έλενα / Κουτελάκης, Χαράλαμπος Μ. / Δεκατρή, Ιωάννα / Βλαχογιάννη, Αιμιλία / Βαραγγούλη, Αναστασία / Συλλογικό έργο,
Επιμελητής: Βλαχογιάννη, Αιμιλία
Εκδόσεις: Τυπωθήτω
- Χρονολογία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2006
- Σελίδες: 255
- ISBN-13: 978-960-402-275-5
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Σε αυτό το βιβλίο διατυπώνεται μία σύνθεση από θεμελιώδεις θεωρητικές παραδοχές που καθοδηγούν τα διδακτικά βήματα του διδάσκοντα κατά την οργάνωση και το σχεδιασμό μιας ωριαίας αποτελεσματικής διδασκαλίας με παραδείγματα από όλα τα φιλολογικά μαθήματα. Ο διδάσκων θα ανιχνεύσει στα δεδομένα τις αιτιακές ή τις λειτουργικές σχέσεις που τα διέπουν (προσδιορισμούς, αίτια, αντιστοιχίες, προϋποθέσεις, αλληλεπιδράσεις κλπ.), τις συμβολικές ή νοηματικές σχέσεις (συνοχή, δομική συνάφεια, υφολογικές αναλογίες, συνδέσεις κλπ.), τις μορφολογικές σχέσεις, όπως και θα οργανώσει την προσφορά του νέου αντικειμένου, αφομοιώνοντας το θεωρητικό στοχασμό ώστε να επιτύχει τον καλύτερο συνδυασμό μεθόδου, περιεχομένου και μαθητών και να προβεί στην πράξη. Ο επιδιωκόμενος στόχος του βιβλίου είναι να καταστήσει τον εκπαιδευτικό των φιλολογικών μαθημάτων ικανό να διεξάγει συνεχή διάλογο τόσο με το μορφωτικό αγαθό όσο και με το μαθητή: να είναι "επιστήμων γητευτής".
ISBN13: | 978-960-402-275-5 |
Συγγραφέας: | Συλλογικό έργο |
Εκδότης: | Τυπωθήτω |
Χρονολογία Έκδοσης: | Σεπτέμβριος 2006 |
Σελίδες: | 255 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 485 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |