Τα προβλήματα της μνήμης των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στην αριθμητική και την ανάγνωση

Γνωστική θεώρηση: Εκπαιδευτικές προεκτάσεις Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Τυπωθήτω
- Χρονολογία Έκδοσης: Ιανουάριος 2001
- Σελίδες: 150
- ISBN-13: 978-960-8041-73-8
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 8.82 € τιμή βιβλιοχώρας: 7.94  
Στόχος του βιβλίου είναι να παρουσιάσει τα βασικά θεωρητικά σημεία που αναφέρονται στη γνωστική λειτουργία της μνήμης και τη σχέση της με την ανάγνωση και την αριθμητική, μέσω των πορισμάτων μιας επιστημονικής έρευνας του συγγραφέα για τη μελέτη της μνήμης των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση ή / και στην αριθμητική, ώστε να βοηθήσει τον εκπαιδευτικό να αναζητήσει τρόπους και μέσα για τη σωστή εφαρμογή των πορισμάτων αυτής της έρευνας στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία.
ISBN13: 978-960-8041-73-8
Συγγραφέας: Καραντζής, Ιωάννης Δ.
Εκδότης: Τυπωθήτω
Χρονολογία Έκδοσης: Ιανουάριος 2001
Σελίδες: 150
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο