Εκπαιδευτική ψυχολογία

Μαθησιακές δυσκολίες (Το παιδαγωγικό ατύχημα) Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
- Χρονολογία Έκδοσης: Μαΐος 2008
- Σελίδες: 237
- ISBN-13: 978-960-01-1218-4
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 15.92 € τιμή βιβλιοχώρας: 14.33  
Με τον δεύτερο τόμο της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας ο συγγραφέας προσφέρει μια ολοκληρωμένη εννοιολογική και θεωρητική άποψη για το φαινόμενο των μαθησιακών δυσκολιών. Οι κριτικές αναλύσεις που πραγματοποιούνται περιγράφουν με σαφήνεια και οριοθετούν συστηματικά ένα εννοιολογικό και θεωρητικό πλαίσιο κατανόησης, εξήγησης και αντιμετώπισης των μαθησιακών δυσκολιών στο σχολείο σε μιαν αυστηρά εμπράγματη και απόλυτα ελέγξιμη βάση. Οι αρχές και τα στοιχεία με τα οποία συναρθρώνεται και δομείται ο τόμος αυτός εξασφαλίζουν στον ενδιαφερόμενο μια στερεή επιστημονική θέση για το συγκεκριμένο φαινόμενο και του παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες για τα εργαλεία και τις μεθόδους πρόληψης, διάγνωσης και διορθωτικής παρέμβασης. Οι αναλύσεις για την αποσαφήνιση του θεωρητικού πλαισίου, διαμόρφωσαν τις προϋποθέσεις και τους όρους να οριοθετηθούν συστηματικά δυνατότητες και τρόποι προληπτικής παρέμβασης, κοντά στα πράγματα, για την πρώτη κυρίως φάση της σχολικής ένταξης των μαθητών και παράλληλα να οργανωθούν οι αρχές μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής, για τη διάγνωση και την διορθωτική παρέμβαση των μαθησιακών δυσκολιών στο σχολείο.
ISBN13: 978-960-01-1218-4
Συγγραφέας: Δήμου, Γεώργιος Η.
Εκδότης: Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
Χρονολογία Έκδοσης: Μαΐος 2008
Σελίδες: 237
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 363 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο