Η σχολική τάξη

Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας: Χώρος, ομάδα, πειθαρχία, μέθοδος Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Υπεύθυνος Σειράς: Κασσωτάκης, Μιχάλης Ι., 1946-
Εκδόσεις: Γρηγόρη
- Χρονολογία Έκδοσης: 2006
- Σελίδες: 503
- ISBN-13: 978-960-333-208-4
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 36.83 € τιμή βιβλιοχώρας: 33.14  
Στηριζόμενη στη σύγχρονη βιβλιογραφία που αναφέρεται στην αποτελεσματική λειτουργία της σχολικής μονάδας και της σχολικής τάξης, η παρούσα εργασία προτείνει αρχές και πρακτικές οι οποίες είναι σύμφωνες με τα νέα Προγράμματα Σπουδών για το Δημοτικό Σχολείο και αφορούν τους τομείς: α) του φυσικού και ψυχολογικού χώρου στη σχολική τάξη και τη σχολική μονάδα, β) του μαθητικού δυναμικού και των διαπροσωπικών σχέσεων, και γ) των διδακτικών και μαθησιακών δραστηριοτήτων της ωριαίας διδασκαλίας. Κριτήριο επιλογής και διαμόρφωσης των προτεινόμενων παρεμβάσεων είναι: α. ο βαθμός αποτελεσματικότητάς τους στην πρόληψη και αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς, β. ο βαθμός οικονομικής αξιοποίησης των ανθρωπίνων πόρων και της υλικοτεχνικής υποδομής της εκπαίδευσης, γ. ο βαθμός συμβολής τους στην προώθηση και διεύρυνση της σχολικής γνώσης, δ. ο βαθμός συμβολής τους στην ανάπτυξη της νοητικής, κοινωνικής και ηθικής αυτονομίας των μαθητών, και ε. ο βαθμός στον οποίο μετατρέπουν το σχολείο σε ευχάριστο χώρο ατομικής και συλλογικής δράσης.
ISBN13: 978-960-333-208-4
Συγγραφέας: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ.
Εκδότης: Γρηγόρη
Χρονολογία Έκδοσης: 2006
Σελίδες: 503
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 841 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Σειρά: Επιστήμες της Αγωγής