Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικά προκλητικές θεωρίες

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Μεταφραστής: Ιορδάνογλου, Κατερίνα
Επιμελητής: Τουρτούρας, Χρήστος Δ. / Μητροπούλου, Βασιλική Γ.
Εκδόσεις: Τζιόλα
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2020
- Σελίδες: 296
- ISBN-13: 978-960-418-839-0
- Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
αρχική τιμή: 21.53 € τιμή βιβλιοχώρας: 21.53  
Περιέχει: Abraham Maslow-Ο πατέρας του αμερικανικού ανθρωπισμού, Carl Rogers-Ο πατέρας της πελατοκεντρικής θεραπείας, A. S. Neill-Ελευθερία στη μάθηση, John Goodlad-Η ανανέωση της διδασκαλίας και της μάθησης, των σχολείων και της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών Basil Bernstein-Γλωσσικοί κώδικες, κοινωνική τάξη, Παιδαγωγική και Αναλυτικά Προγράμματα, Pierre Bourdieu-Θεωρία της κοινωνίας, Michel Foucault-Εξουσία, επιτήρηση, πειθαρχία και έλεγχος στην εκπαίδευση, Νel Noddings-Η φροντίδα στην εκπαίδευση, Lawrence Stenhouse-Σύνδεση του Αναλυτικού Προγράμματος με τη θεωρία, την έρευνα και την πράξη, Henry Giroux-Κριτική Παιδαγωγική, Howard Gardner-Πολλαπλή νοημοσύνη και εκπαίδευση, John Holt- Αποσχολειοποίηση ή κατ’ οίκον εκπαίδευση, Bell Hooks-H εκπαίδευση ως πρακτική ελευθερίας, Jack Mezirow-Μετασχηματίζουσα μάθηση, Linda Darling-Hammond-Ισότητα στην εκπαίδευση - πολιτικές, δάσκαλοι και διδασκαλία
ISBN13: 978-960-418-839-0
Πρωτότυπος Τίτλος: Understanding and Using Challenging Educational Theories
Συγγραφέας: Aubrey, Karl
Εκδότης: Τζιόλα
Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2020
Σελίδες: 296
Εξώφυλλο: Σκληρό εξώφυλλο
Σχήμα: 24x17
Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά