Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικά προκλητικές θεωρίες
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Riley, Alison / Aubrey, Karl
Μεταφραστής: Ιορδάνογλου, Κατερίνα
Επιμελητής: Τουρτούρας, Χρήστος Δ. / Μητροπούλου, Βασιλική Γ.
Εκδόσεις: Τζιόλα
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2020
- Σελίδες: 296
- ISBN-13: 978-960-418-839-0
- Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
αρχική τιμή:
Περιέχει:
Abraham Maslow-Ο πατέρας του αμερικανικού ανθρωπισμού,
Carl Rogers-Ο πατέρας της πελατοκεντρικής θεραπείας,
A. S. Neill-Ελευθερία στη μάθηση,
John Goodlad-Η ανανέωση της διδασκαλίας και της μάθησης, των σχολείων και της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών
Basil Bernstein-Γλωσσικοί κώδικες, κοινωνική τάξη, Παιδαγωγική και Αναλυτικά Προγράμματα,
Pierre Bourdieu-Θεωρία της κοινωνίας,
Michel Foucault-Εξουσία, επιτήρηση, πειθαρχία και έλεγχος στην εκπαίδευση,
Νel Noddings-Η φροντίδα στην εκπαίδευση, Lawrence Stenhouse-Σύνδεση του Αναλυτικού Προγράμματος με τη θεωρία, την έρευνα και την πράξη,
Henry Giroux-Κριτική Παιδαγωγική,
Howard Gardner-Πολλαπλή νοημοσύνη και εκπαίδευση,
John Holt- Αποσχολειοποίηση ή κατ’ οίκον εκπαίδευση,
Bell Hooks-H εκπαίδευση ως πρακτική ελευθερίας,
Jack Mezirow-Μετασχηματίζουσα μάθηση,
Linda Darling-Hammond-Ισότητα στην εκπαίδευση - πολιτικές, δάσκαλοι και διδασκαλία
ISBN13: | 978-960-418-839-0 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | Understanding and Using Challenging Educational Theories |
Συγγραφέας: | Aubrey, Karl |
Εκδότης: | Τζιόλα |
Χρονολογία Έκδοσης: | Οκτώβριος 2020 |
Σελίδες: | 296 |
Εξώφυλλο: | Σκληρό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24x17 |
Διαθεσιμότητα: | Εξαντλημένο |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |