Κερδοφόρα διοίκηση των πωλήσεων

Η αξιοποίηση των εργαλείων του financial sales management (FSM) για την αύξηση της κερδοφορίας των πωλήσεων (ROS) και της αποδοτικότητας του κεφαλαίου (ROA) Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Παρατηρητής
- Χρονολογία Έκδοσης: Ιούνιος 2002
- Σελίδες: 274
- ISBN-13: 978-960-374-168-8
- Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
αρχική τιμή: 24.38 € τιμή βιβλιοχώρας: 21.94  
Η Αγορά, δηλαδή ο ανταγωνισμός, παγκοσμοποιείται. Το ηλεκτρονικό εμπόριο καταργεί τις αποστάσεις. Η πρόσβαση στην πληροφόρηση είναι άμεση και φθηνή. Οι συγκρίσεις προϊόντων, υπηρεσιών και ανθρώπων είναι πλέον πολύ εύκολες και μπορούν να γίνουν σε ευρύτατη βάση. Θα επιβιώσουν, θα παραμείνουν στην εφοδιαστική αλυσίδα, προφανώς μόνο όσες Επιχειρήσεις, όσα Στελέχη προσθέτουν αξία τόσο στον παραγωγό, όσο και στον καταναλωτή. Η σκέψη μας πρέπει να γίνει πελατοκεντρική. Πρέπει να παράγουμε, να αγοράζουμε για τον πελάτη. Να του προσφέρουμε ποιότητα σε χαμηλές τιμές στον τόπο, χρόνο και με τρόπο άνετο γι' αυτόν. Αλλά πρέπει και να κερδίζουμε. [...]
ISBN13: 978-960-374-168-8
Συγγραφέας: Μπέης, Ιωάννης
Εκδότης: Παρατηρητής
Χρονολογία Έκδοσης: Ιούνιος 2002
Σελίδες: 274
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
Βάρος: 465 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Σειρά: Η Βιβλιοθήκη του Οικονομικού