Μαθηματικά Ε΄ δημοτικού
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Οικονόμου, Πέτρος / Οικονόμου, Ανδρέας / Κλιάπης, Πέτρος / Κασσώτη, Όλγα / Συλλογικό έργο,
Εικονογράφος: Κατσαούνης, Ανδρέας
Υπεύθυνος Σειράς: Γκιώκας, Σίνος
Εκδόσεις: Ελληνικά Γράμματα
- Χρονολογία Έκδοσης: Ιούλιος 2006
- Σελίδες: 253
- ISBN-13: 978-960-442-350-7
- Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
αρχική τιμή:
Το βιβλίο αυτό έχει σκοπό να αποτελέσει χρήσιμο εγχειρίδιο τόσο για τους μαθητές και τους δασκάλους όσο και για τους γονείς εκείνους οι οποίοι επιθυμούν να συμβάλλουν υπεύθυνα και δημιουργικά στη μαθηματική εκπαίδευση των παιδιών τους. Ωστόσο αυτό δεν είναι «διδακτικό εγχειρίδιο» και δεν προορίζεται να υποκαταστήσει το αντίστοιχο σχολικό βιβλίο, αλλά να λειτουργήσει συμπληρωματικά σ' αυτό.
Η συγγραφική ομάδα είχε δύο βασικούς στόχους: αφ' ενός να επισημανθούν και να αποσαφηνιστούν κάποιες βασικές μαθηματικές έννοιες, τις οποίες ο μαθητής έχει διδαχτεί στο σχολείο, και αφ' ετέρου να υποστηριχθεί ο μαθητής στο να αξιοποιήσει τις έννοιες αυτές στη λύση των ασκήσεων, με σκοπό τη μεθοδική καλλιέργεια και ανάπτυξη της μαθηματικής του σκέψης.
Ειδικότερα για τη δομή και το περιεχόμενο του βιβλίου «Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού» θα μπορούσαν με συντομία να αναφερθούν τα εξής: Το βιβλίο χωρίζεται σε δύο μέρη:
- Το πρώτο μέρος περιέχει πλήρη θεωρία σε κάθε μάθημα, ερωτήσεις κατανόησης της θεωρίας, ασκήσεις και προβλήματα.
- Το δεύτερο μέρος περιέχει τις «Απαντήσεις των Ερωτήσεων Κατανόησης της θεωρίας και τις Λύσεις των Ασκήσεων και των Προβλημάτων» με αναλυτικές εξηγήσεις.
Το βιβλίο συνοδεύεται από ένα ένθετο τεύχος με τις λύσεις, αναλυμένες και επεξηγημένες, των ασκήσεων και των προβλημάτων του σχολικού βιβλίου και του τετραδίου εργασιών. [...] (από τον πρόλογο των συγγραφέων)
ISBN13: | 978-960-442-350-7 |
Συγγραφέας: | Συλλογικό έργο |
Εκδότης: | Ελληνικά Γράμματα |
Χρονολογία Έκδοσης: | Ιούλιος 2006 |
Σελίδες: | 253 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Εξαντλημένο |
Βάρος: | 716 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Σειρά: | Ελληνική Εκπαίδευση - Δημοτικό |