Ορίζοντας τα θέματα

Τα ΜΜΕ, οι πολιτικοί και το κοινό Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Μεταφραστής: Τσιλιγιάννης, Παναγιώτης
Επιμελητής: Δεμερτζής, Νίκος, καθηγητής πολιτικής κοινωνιολογίας
Εκδόσεις: Παπαζήσης
- Χρονολογία Έκδοσης: 2005
- Σελίδες: 229
- ISBN-13: 978-960-02-1908-1
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 15.91 € τιμή βιβλιοχώρας: 15.91  
Ο ορισμός της θεματολογίας συνίσταται στη σχέση και στον ανταγωνισμό, ανάμεσα στα ΜΜΕ, το κοινό και τις πολιτικές ελίτ προκειμένου να έλθουν στο φως της δημοσιότητας ορισμένα μόνο θέματα εις βάρος κάποιων άλλων. Πρόκειται για μια κατάσταση πολιτικής και κοινωνικής επιρροής που τείνει να αποκλείσει από τη δημόσια σφαίρα μια σειρά ζητημάτων τα οποία αποσιωπούνται. Η αναγόρευση ενός ζητήματος σε κοινωνικό πρόβλημα, το οποίο προβάλλεται από τα μέσα ενημέρωσης, καθίσταται γνωστό στο κοινό και πιθανώς επιλαμβάνονται της λύσης του πολιτικοί και κυβερνώντες, εξαρτάται από το συσχετισμό δυνάμεων ανάμεσα σε ποικίλα πεδία κοινωνικής και πολιτικής δράσης (δημοσιογράφοι, διανοούμενοι, ομάδες συμφερόντων, συνδικάτα, εκδότες, πολιτικοί κλπ.). Πρόκειται δηλαδή για έναν τρόπο άσκησης εξουσίας που χαρακτηρίζει τις σύγχρονες δημοκρατικές κοινωνίες.
ISBN13: 978-960-02-1908-1
Πρωτότυπος Τίτλος: Agenda-setting
Συγγραφέας: Dearing, James W.
Εκδότης: Παπαζήσης
Χρονολογία Έκδοσης: 2005
Σελίδες: 229
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 321 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Κοινωνία, Πολιτική και Μέσα Επικοινωνίας