Η γλώσσα των μέσων ενημέρωσης

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Πολίτης, Περικλής
Εκδόσεις: Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη
- Χρονολογία Έκδοσης: 2004
- Σελίδες: 136
- ISBN-13: 978-960-231-101-1
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 15.91 € τιμή βιβλιοχώρας: 15.91  
Η εργασία αυτή εξετάζει τις κυριότερες χρήσεις των τεχνικών που διακινούν τις πληροφορίες δημόσιου ενδιαφέροντος από την πρώτη περίοδο της τυπογραφίας μέχρι το διαδίκτυο. Η περιπέτεια του Τύπου ξεκινά, στις αρχές του 17ου αιώνα, με τον περιοδικό ρυθμό έκδοσης. Το επιστολικό πρότυπο της έντυπης περιοδικής έκδοσης (gazette) ανακαθίσταται βαθμιαία - ανάμεσα στο τέλος του 18ου και τις αρχές του 20ού - από ένα πρότυπο ειδησεογραφικής ενημέρωσης με τους νέους πρωταγωνιστές του: τους δημοσιογράφους, οι οποίοι, ως αυτόνομες μονάδες, εισφέρουν πληροφορίες. Το αναγνωστικό κοινό διευρύνεται. Από τότε και στο εξής οι πρωτοβουλίες των συντακτών και αυτές των "εκδοτών" συνδυάζονται για να συγκροτήσουν ένα σύγχρονο ειδησεογραφικό κείμενο, όπου συχνά υπερέχει η αισθητική, και ιδιαίτερα η οπτική, διάσταση. Προσδοκίες και πρακτικές επιλογής, από τη μεριά των χρηστών, οδηγούν στην επικράτηση της έννοιας του "προγράμματος", από τη μεριά των εκδοτών.
ISBN13: 978-960-231-101-1
Πρωτότυπος Τίτλος: Le langage des medias
Συγγραφέας: Lavoinne, Yves
Εκδότης: Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη
Χρονολογία Έκδοσης: 2004
Σελίδες: 136
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ16
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 279 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: γαλλικά