Η δεοντολογία των Μ.Μ.Ε.

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Κόλλια, Δήμητρα
Εκδόσεις: Δαίδαλος Ι. Ζαχαρόπουλος
- Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2003
- Σελίδες: 159
- ISBN-13: 978-960-227-330-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 9.13 € τιμή βιβλιοχώρας: 9.13  
Κάθε χώρα που επιθυμεί ελεύθερα και ποιοτικά Μ.Μ.Ε. πρέπει να τα στηρίζει σε τρεις τομείς: την "αγορά", το νόμο και τη δεοντολογία. Για την τελευταία γίνεται πολύς λόγος μέσα και έξω από τα Μ.Μ.Ε. Στη συνέχεια, όμως, ελάχιστες ενέργειες γίνονται προκειμένου να κινητοποιήσουν τα Μ.Μ.Ε. ώστε να τη λάβουν υπόψιν, ιδιαίτερα στη Γαλλία. Στο βιβλίο αυτό παρατίθενται τα θεμέλια της δεοντολογίας των Μ.Μ.Ε., οι κανόνες της, τα σημαντικά κενά που παρουσιάζουν οι κώδικες, τα πολυάριθμα μέσα (μη κρατικά) τα οποία επινοήθηκαν για να καταστήσουν σεβαστή τη δεοντολογία, οι αντιδράσεις και τα εμπόδια που καθυστέρησαν την εξέλιξή της. Ένας απολογισμός πάνω απ' όλα αισιόδοξος.
ISBN13: 978-960-227-330-2
Πρωτότυπος Τίτλος: La deontologie des medias
Συγγραφέας: Bertrand, Claude-Jean
Εκδότης: Δαίδαλος Ι. Ζαχαρόπουλος
Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2003
Σελίδες: 159
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 17χ12
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 176 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: γαλλικά
Σειρά: Τι Ξέρω;=Que Sais-Je?