Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και η διαμόρφωση της κοινής γνώμης

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / /
Μεταφραστής: Κοβαλένκο, Γιούρι Λ.
Υπεύθυνος Σειράς: Παπαθανασόπουλος, Στέλιος
Εκδόσεις: Εκδόσεις Καστανιώτη
- Χρονολογία Έκδοσης: 1996
- Σελίδες: 136
- ISBN-13: 978-960-03-1642-1
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 15.90 € τιμή βιβλιοχώρας: 14.31  
Η σχέση ανάμεσα στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) και στην κοινή γνώμη είναι ζήτημα που απασχολεί την επικοινωνιακή έρευνα εδώ και δεκαετίες. Και τούτο διότι τα ΜΜΕ αποτελούν στις μέρες μας τις αποκλειστικές σχεδόν πηγές ενημέρωσης για τα τεκταινόμενα στον κόσμο. Η έρευνα έχει δείξει ότι ο τρόπος με τον οποίο τα ΜΜΕ καθορίζουν τη θεματολογία της ενημέρωσης όσον αφορά στο δημόσιο χώρο προσανατολίζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται γι' αυτά. Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει μ' έναν εύληπτο τρόπο τη διαδικασία με την οποία διαμορφώνεται η κοινή γνώμη, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στο ρόλο των ΜΜΕ. Εκείνο που επισημαίνουν οι συγγραφείς είναι ότι τα ΜΜΕ στη σύγχρονη κοινωνία κατορθώνουν να διαμορφώνουν ποικιλοτρόπως την κοινή γνώμη και όχι αποκλειστικά και μόνο για θέματα με πολιτική σημασία ή περιεχόμενο. Μπορεί οι συγγραφείς να αναφέρονται κυρίως στην Αμερική, αλλά αν κάνετε κατά την ώρα της ανάγνωσης του βιβλίου κάποιες παράλληλες σκέψεις για το τι ισχύει στην ελληνική πραγματικότητα, θα διαπιστώσετε ότι οι θέσεις τους έχουν διεθνή εφαρμογή. Πόσο μάλλον σε μια εποχή που τα ΜΜΕ διεθνοποιούνται και τα τοπικά ΜΜΕ αντιγράφουν σχεδόν πιστά το αμερικανικό μοντέλο.
ISBN13: 978-960-03-1642-1
Πρωτότυπος Τίτλος: Contemporary public opinion issues and the news
Συγγραφέας: McCombs, Maxwell
Εκδότης: Εκδόσεις Καστανιώτη
Χρονολογία Έκδοσης: 1996
Σελίδες: 136
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Επικοινωνία και Κοινωνία