Μ.Μ.Ε.: Μύθοι, διαφήμιση, αριθμοί και περιεχόμενο

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Υπεύθυνος Σειράς: Μεταξάς, Αναστάσιος - Ιωάννης Δ.
Εκδόσεις: Σάκκουλας Αντ. Ν.
- Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2009
- Σελίδες: 84
- ISBN-13: 978-960-15-2283-8
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 9.13 € τιμή βιβλιοχώρας: 9.13  
Το τομίδιο αυτό περιλαμβάνει κείμενα σε τέσσερις ευρείες θεματικές ενότητες, σχετικά με τα ΜΜΕ και τους μύθους, τα ΜΜΕ και την διαφήμιση, τα ΜΜΕ και τους αριθμούς (τις ποσοτικές των κυρίως εκφράσεις), καθώς και για τα ΜΜΕ και το περιεχόμενό των, κείμενα τα οποία είναι προσιτά για τον μη εξειδικευμένο αναγνώστη, που θα επιθυμούσε να δει και αυτήν την πλευρά της σημερινής μας (καθημερινής) πραγματικότητας. Τα περισσότερα από τα κείμενα αυτά ( τα 19 από τα συνολικά 26 ) έχουν δημοσιευθεί στις εφημερίδες "Ο Επενδυτής" και "Ο Κόσμος του Επενδυτή" μεταξύ του Δεκεμβρίου 2000 και του Ιουλίου 2005.Τα υπόλοιπα 7 είναι αδημοσίευτα, και κατά κάποιους τρόπους συμπληρωματικά σε σχέση με μερικά από τα ήδη δημοσιευθέντα.
ISBN13: 978-960-15-2283-8
Συγγραφέας: Χαιρετάκης, Μανώλης
Εκδότης: Σάκκουλας Αντ. Ν.
Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2009
Σελίδες: 84
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο
Σειρά: Ανάτυπα Πολιτικής Επικοινωνίας