Μελέτες περιπτώσεων μάρκετινγκ
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Σιώμκος, Γεώργιος Ι. / Πανηγυράκης, Γεώργιος Γ.
Εκδόσεις: Σταμούλη Α.Ε.
- Χρονολογία Έκδοσης: 2005
- Σελίδες: 355
- ISBN-13: 978-960-351-606-4
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
[...] Στόχος του παρόντος πονήματος (του 1ου τόμου από μια μεγάλη σειρά) είναι να δώσει σε φοιτητές και στελέχη της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Μάρκετινγκ έναν αριθμό πρκατικών εργαλειών και στρατηγικών που έχουν με επιτυχία εφαρμοστεί κατά το παρελθόν στο διεθνή αλλά και στον ελληνικό επιχειρησιακό χώρο. [...] Η καθεμία από τις Μελέτες Περίπτωσης που παρουσιάζονται στο εγχειρίδιο εστιάζει σε διαφορετικό επιχειρησιακό πρόβλημα, δίνοντας έμφαση τόσο σε μεμονωμένα στοιχεία της Διοικητικής Μάρκετινγκ όσο και στις αλληλεπιδράσεις και συνέργειες των στοιχείων μεταξύ τους, όπως αυτές αναδύονται στην πρακτική καθημερινότητα ενός ζωντανού οργανισμού όπως είναι η επιχείρηση. Ακόμη, δίνουν τη δυνατότητα στον αναγνώστη συσχέτισης των γεγονότων που βιώνουν οι επιχειρήσεις, εντοπίζοντας τις πιθανές ομοιότητες ή διαφορές των προβλημάτων που καλούνται να αντιμετωπίσουν στο πλαίσιο ενός ημιπαγκοσμιοποιημένου περιβάλλοντος. [...] (από τον πρόλογο του βιβλίου)
ISBN13: | 978-960-351-606-4 |
Συγγραφέας: | Πανηγυράκης, Γεώργιος Γ. |
Εκδότης: | Σταμούλη Α.Ε. |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2005 |
Σελίδες: | 355 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 25χ20 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 899 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |