Marketing εστιατορίου

Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται... και τι μπορείτε να κάνετε γι' αυτό Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Σταμούλη Α.Ε.
- Χρονολογία Έκδοσης: 2005
- Σελίδες: 151
- ISBN-13: 978-960-351-595-1
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 12.68 € τιμή βιβλιοχώρας: 11.41  
"Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται;" "Τι μπορώ να κάνω για να αποκτήσω πιστή πελατεία;", "Τι τιμές να βάλω;", "Πώς να προβάλλω το εστιατόριο μου;" Στα ερωτήματα αυτά, που βασανίζουν κάθε επιχειρηματία του επισιτιστικού κλάδου, δίνει λύσεις το παρόν εγχειρίδιο, προσεγγίζοντας το εστιατόριο από την πλευρά του επισκέπτη. Στόχος του συγγραφέα είναι να "αποκωδικοποιήσει" τις ανάγκες του επισκέπτη: τι θέλει, τι τον ενοχλεί, πώς σκέπτεται, πως αποφασίζει, με κύριο στόχο να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προσελκυστούν πιθανοί πελάτες αλλά και πως αυτοί θα παραμείνουν στην επιχείρηση. [...]
ISBN13: 978-960-351-595-1
Συγγραφέας: Πρωτοπαπαδάκης, Ιωάννης Ν.
Εκδότης: Σταμούλη Α.Ε.
Χρονολογία Έκδοσης: 2005
Σελίδες: 151
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 243 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο