Εφαρμογή μεθόδων ανάλυσης στην έρευνα αγοράς
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Βασιλικοπούλου, Αικατερίνη Ι. / Σιώμκος, Γεώργιος Ι.
Εκδόσεις: Σταμούλη Α.Ε.
- Χρονολογία Έκδοσης: 2005
- Σελίδες: 568
- ISBN-13: 978-960-351-593-7
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Ένα εύχρηστο εργαλείο για άμεση και αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων έρευνας αγοράς. Παρουσιάζει τις κύριες μεθόδους και τις τεχνικές ανάλυσης στοιχείων έρευνας αγοράς με έμφαση στην πρακτική εφαρμογή των βασικότερων μεθόδων και εργαλείων και στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων. Ο τρόπος εφαρμογής των τεχνικών ανάλυσης παρουσιάζεται με τη χρήση του SPSS, ενώ περιλαμβάνονται πολλά παραδείγματα, ασκήσεις, ερωτήσεις τύπου "Σωστό ή Λάθος;", Mini Projects, καθώς και πλούσια βιβλιογραφία.
ISBN13: | 978-960-351-593-7 |
Συγγραφέας: | Σιώμκος, Γεώργιος Ι. |
Εκδότης: | Σταμούλη Α.Ε. |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2005 |
Σελίδες: | 568 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 25χ21 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 1523 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |