Μάρκετινγκ χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Ψωμιάδου, Ειρήνη
Εκδόσεις: Παρατηρητής
- Χρονολογία Έκδοσης: 2004
- Σελίδες: 509
- ISBN-13: 978-960-374-297-5
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 42.40 € τιμή βιβλιοχώρας: 38.16  
Το "Μάρκετινγκ χρηματοοικονομικών υπηρεσιών" εξηγεί όλες τις απαραίτητες διαδικασίες μάρκετινγκ. Τα επιμέρους θέματα περιλαμβάνουν: ανάπτυξη πλάνου μάρκετινγκ, προώθηση, κανάλια διανομής, πωλήσεις και διοίκηση πωλήσεων, ανάπτυξη προϊόντων, τεχνικές έρευνας, επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις και μελλοντικές τάσεις. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται σε θέματα σχετικά με την ικανοποίηση πελατών και την ποιότητα υπηρεσιών καθώς και τις τεχνολογικές εξελίξεις, όπως το Internet, για νέα προϊόντα, νέα συστήματα διανομής και νέους τρόπους διαφήμισης. Η αυξανόμενη σημασία της κοινωνικής υπευθυνότητας, της κοινοτικής υποστήριξης και του ενδιαφέροντος για το φυσικό περιβάλλον επίσης συζητείται. Και δεν είναι μόνο αυτά. Οι αναγνώστες θα μάθουν: - τους δημογραφικούς και ψυχολογικούς παράγοντες που υποκινούν τους πελάτες στις αγορές τους - τους συμπληρωματικούς ρόλους των διαφορετικών λειτουργικών περιοχών στη διαδικασία του μάρκετινγκ - Τα ουσιώδη 4Ps του μάρκετινγκ: τοποθεσία (place), προϊόν (product), τιμολόγηση (pricing) και προώθηση-προβολή (promotion). [...]
ISBN13: 978-960-374-297-5
Πρωτότυπος Τίτλος: Marketing financial services
Συγγραφέας: Pezzullo, Mary Ann
Εκδότης: Παρατηρητής
Χρονολογία Έκδοσης: 2004
Σελίδες: 509
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 28χ21
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 1269 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά