Εγχειρίδιο του marketing

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / / /
Μεταφραστής: Παπαδάκης, Θεοφάνης
Εκδόσεις: Εκδόσεις Κέρκυρα - Economia Publishing
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2003
- Σελίδες: 320
- ISBN-13: 978-960-87808-5-9
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 10.00 € τιμή βιβλιοχώρας: 9.00  
Ανεξάρτητα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που τώρα πωλεί μια εταιρεία, η επιτυχία της εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ποιότητα των διαδικασιών marketing που εφαρμόζει. Στο πολυπληθές, πολύπλοκο και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον των σύγχρονων αγορών -όπου η ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών, των επικοινωνιών και των μέσων ενημέρωσης έχει μεταβάλει ριζικά τον τρόπο προώθησης των σημερινών προϊόντων και των υπηρεσιών- το γεγονός αυτό αποκτά μεγαλύτερη σημασία από ποτέ παλαιότερα. Μέσα από την ενότητα των δοκιμιών και την ανάλυση των όρων και των εννοιών που πραγματοποιούνται με αλφαβητική σειρά, όπως επίσης και με την παρουσία διαφόρων χρήσιμων παραρτημάτων, το "Εγχειρίδιο του marketing" σας παρέχει έναν εύκολο στην κατανόηση οδηγό γι' αυτόν τον ιδιαίτερα σημαντικό κλάδο των επιχειρήσεων.
ISBN13: 978-960-87808-5-9
Πρωτότυπος Τίτλος: Pocket marketing
Συγγραφέας: Hindle, Tim
Εκδότης: Εκδόσεις Κέρκυρα - Economia Publishing
Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2003
Σελίδες: 320
Εξώφυλλο: Δερματόδετο
Σχήμα: 19x10
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 297 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: The Economist Books