Μάρκετινγκ λιανικού και χονδρικού εμπορίου
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Μπάλτας, Γεώργιος / Παπαβασιλείου, Νικόλαος
Εκδόσεις: Rosili
- Χρονολογία Έκδοσης: 2003
- Σελίδες: 234
- ISBN-13: 978-960-85749-8-4
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Μια συστηματική και αναλυτική προσέγγιση των φαινομένων του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων. Αναλύονται έννοιες όπως: η επιλογή, οργάνωση και διαχείριση εμπορευμάτων, η επικοινωνιακή πολιτική μιας εμπορικής επιχείρησης, η πολιτική τιμών καθώς και η εξυπηρέτηση πελατών. Εξετάζει επίσης τις κατηγορίες των επιχειρήσεων χονδρικής καθώς επίσης τις λειτουργίες του χονδρικού εμπορίου. Απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, καθώς και σε στελέχη εμπορικών επιχειρήσεων και εμπόρους.
Το βιβλίο ενδείκνυνται για:
-Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ
-Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ
-Στελέχη επιχειρήσεων.
ISBN13: | 978-960-85749-8-4 |
Συγγραφέας: | Παπαβασιλείου, Νικόλαος |
Εκδότης: | Rosili |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2003 |
Σελίδες: | 234 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 513 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |