Μάρκετινγκ λιανικού και χονδρικού εμπορίου

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Εκδόσεις: Rosili
- Χρονολογία Έκδοσης: 2003
- Σελίδες: 234
- ISBN-13: 978-960-85749-8-4
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 25.88 € τιμή βιβλιοχώρας: 25.88  
Μια συστηματική και αναλυτική προσέγγιση των φαινομένων του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων. Αναλύονται έννοιες όπως: η επιλογή, οργάνωση και διαχείριση εμπορευμάτων, η επικοινωνιακή πολιτική μιας εμπορικής επιχείρησης, η πολιτική τιμών καθώς και η εξυπηρέτηση πελατών. Εξετάζει επίσης τις κατηγορίες των επιχειρήσεων χονδρικής καθώς επίσης τις λειτουργίες του χονδρικού εμπορίου. Απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, καθώς και σε στελέχη εμπορικών επιχειρήσεων και εμπόρους. Το βιβλίο ενδείκνυνται για: -Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ -Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ -Στελέχη επιχειρήσεων.
ISBN13: 978-960-85749-8-4
Συγγραφέας: Παπαβασιλείου, Νικόλαος
Εκδότης: Rosili
Χρονολογία Έκδοσης: 2003
Σελίδες: 234
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 513 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο