Marketing management για υπηρεσίες και τουρισμό
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Στεργίου, Δημήτριος Π. / Παπαγεωργίου, Γεώργιος, επιστήμονας διοίκησης / Μπενετάτος, Θεόδωρος Σ. / Συλλογικό έργο,
Εκδόσεις: Έλλην
- Χρονολογία Έκδοσης: 2004
- Σελίδες: 301
- ISBN-13: 978-960-286-833-1
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
"Πρόκειται για μια έξοχη και ιδιαίτερα περιεκτική πηγή στον τομέα του marketing management των υπηρεσιών και του τουρισμού. Πολύ λίγα βιβλία συνδυάζουν ένα τόσο πλήρες θεωρητικό υπόβαθρο με ένα σύνολο πρακτικών παραδειγμάτων. Θα αποτελέσει ένα πολύτιμο εργαλείο για τους επαγγελματίες του συγκεκριμένου κλάδου και τη βάση της διδασκαλίας του τουριστικού marketing και της διοίκησής του, στα πλαίσια της ελληνικής τουριστικής εκπαίδευσης. [...] (από το προλογικό σημείωμα του Νίκου Παπαλέξη, Προέδρου Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Αχαΐας)
ISBN13: | 978-960-286-833-1 |
Συγγραφέας: | Συλλογικό έργο |
Εκδότης: | Έλλην |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2004 |
Σελίδες: | 301 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 587 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |