Marketing management για υπηρεσίες και τουρισμό

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / / /
Εκδόσεις: Έλλην
- Χρονολογία Έκδοσης: 2004
- Σελίδες: 301
- ISBN-13: 978-960-286-833-1
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 23.33 € τιμή βιβλιοχώρας: 21.00  
"Πρόκειται για μια έξοχη και ιδιαίτερα περιεκτική πηγή στον τομέα του marketing management των υπηρεσιών και του τουρισμού. Πολύ λίγα βιβλία συνδυάζουν ένα τόσο πλήρες θεωρητικό υπόβαθρο με ένα σύνολο πρακτικών παραδειγμάτων. Θα αποτελέσει ένα πολύτιμο εργαλείο για τους επαγγελματίες του συγκεκριμένου κλάδου και τη βάση της διδασκαλίας του τουριστικού marketing και της διοίκησής του, στα πλαίσια της ελληνικής τουριστικής εκπαίδευσης. [...] (από το προλογικό σημείωμα του Νίκου Παπαλέξη, Προέδρου Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Αχαΐας)
ISBN13: 978-960-286-833-1
Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Έλλην
Χρονολογία Έκδοσης: 2004
Σελίδες: 301
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 587 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο