Στρατηγικός σχεδιασμός marketing

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Δημοτίκαλης, Ιωάννης / Δημητράς, Αυγουστίνος Ι.
Επιμελητής: Πολλάλης, Γιάννης Α.
Εκδόσεις: Έλλην
- Χρονολογία Έκδοσης: 2003
- Σελίδες: 557
- ISBN-13: 978-960-286-729-7
- Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
αρχική τιμή: 29.92 € τιμή βιβλιοχώρας: 26.93  
Αυτό το βιβλίο του καθηγητή C. Jain απευθύνεται σε φοιτητές οικονομικών σχολών, στελέχη επιχειρήσεων, συμβούλους διοίκησης επιχειρήσεων και μάρκετινγκ, και σε ιδιώτες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στις διαδικασίες καταναλωτικού και βιομηχανικού μάρκετινγκ. Το βιβλίο αποτελεί ένα από τα πλέον κατάλληλα εργαλεία μάθησης και εφαρμογής του αντικειμένου του Στρατηγικού Μάρκετινγκ, και έχει χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν για την επιμόρφωση στελεχών επιχειρήσεων (ελληνικών και αμερικάνικων), καθώς και από τους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές στα Πανεπιστήμια University of Pittsburgh, Syracuse University και University of Southern California. Αποτελείται από έξι κύριες ενότητες με 18 κεφάλαια, και περιλαμβάνει ολοκληρωμένα παραδείγματα που περιλαμβάνουν στρατηγικές μάρκετινγκ, τα οποία αντλούνται από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ευρώπης. [...] (από τον πρόλογο του βιβλίου)
ISBN13: 978-960-286-729-7
Πρωτότυπος Τίτλος: Marketing Planning
Συγγραφέας: Jain, Subhash C.
Εκδότης: Έλλην
Χρονολογία Έκδοσης: 2003
Σελίδες: 557
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
Βάρος: 1042 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά