Η εξέλιξη της Εύας
Οι οκτώ αλήθειες του γυναικείου μάρκετινγκ Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Marigold, Lys / Popcorn, Faith
Μεταφραστής: Μουτσοπούλου, Αντωνέλλα
Επιμελητής: Χούνος, Νέστορας Γ.
Εκδόσεις: Αλκυών
- Χρονολογία Έκδοσης: 2003
- Σελίδες: 342
- ISBN-13: 978-960-326-087-5
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
[...] Σήμερα οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν το 80% αυτών που αποφασίζουν για την αγορά προϊόντων οποιασδήποτε μορφής. Στην "Εξέλιξη της Εύας"η Faith Popcorn δείχνει, ότι η επιτυχία στις επιχειρήσεις ή το επιτυχημένο ξεκίνημα μιας επιχείρησης είναι αδύνατο να επιτευχθεί, χωρίς να λάβει κανείς υπόψη τους κανόνες του μάρκετινγκ, που απευθύνονται στις γυναίκες.
Στην "Εξέλιξη της Εύας" υπάρχουν οκτώ βασικές αρχές -όλες χαρακτηρίζουν τη νέα τάση, που θα επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες δημιουργούν επικερδείς και διαρκείς σχέσεις με τις γυναίκες.
"Η εξέλιξη της Εύας" είναι η πιο δυναμική αρχή, που μπόρεσε ποτέ να αναπτύξει κανείς για το μάρκετινγκ, για την κατανόηση και την προσφορά κινήτρων, με στόχο τη μεγαλύτερη ευκαιρία της επόμενης δεκαετίας -τις γυναίκες.
ISBN13: | 978-960-326-087-5 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | Eveolution |
Συγγραφέας: | Popcorn, Faith |
Εκδότης: | Αλκυών |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2003 |
Σελίδες: | 342 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 20χ14 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 460 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |