Η εξέλιξη της Εύας

Οι οκτώ αλήθειες του γυναικείου μάρκετινγκ Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Μεταφραστής: Μουτσοπούλου, Αντωνέλλα
Επιμελητής: Χούνος, Νέστορας Γ.
Εκδόσεις: Αλκυών
- Χρονολογία Έκδοσης: 2003
- Σελίδες: 342
- ISBN-13: 978-960-326-087-5
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 15.65 € τιμή βιβλιοχώρας: 14.08  
[...] Σήμερα οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν το 80% αυτών που αποφασίζουν για την αγορά προϊόντων οποιασδήποτε μορφής. Στην "Εξέλιξη της Εύας"η Faith Popcorn δείχνει, ότι η επιτυχία στις επιχειρήσεις ή το επιτυχημένο ξεκίνημα μιας επιχείρησης είναι αδύνατο να επιτευχθεί, χωρίς να λάβει κανείς υπόψη τους κανόνες του μάρκετινγκ, που απευθύνονται στις γυναίκες. Στην "Εξέλιξη της Εύας" υπάρχουν οκτώ βασικές αρχές -όλες χαρακτηρίζουν τη νέα τάση, που θα επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες δημιουργούν επικερδείς και διαρκείς σχέσεις με τις γυναίκες. "Η εξέλιξη της Εύας" είναι η πιο δυναμική αρχή, που μπόρεσε ποτέ να αναπτύξει κανείς για το μάρκετινγκ, για την κατανόηση και την προσφορά κινήτρων, με στόχο τη μεγαλύτερη ευκαιρία της επόμενης δεκαετίας -τις γυναίκες.
ISBN13: 978-960-326-087-5
Πρωτότυπος Τίτλος: Eveolution
Συγγραφέας: Popcorn, Faith
Εκδότης: Αλκυών
Χρονολογία Έκδοσης: 2003
Σελίδες: 342
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 20χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 460 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά