Τουριστικό μάρκετινγκ

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Σταμούλη Α.Ε.
- Χρονολογία Έκδοσης: 2003
- Σελίδες: 319
- ISBN-13: 978-960-351-452-7
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 22.32 € τιμή βιβλιοχώρας: 20.09  
Βιβλίο-εργαλείο που παραθέτει με τρόπο απλό και κατανοητό τις βασικές αρχές του Τουριστικού Μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας παραδείγματα από την ελληνική αγορά. Ο συγγραφέας δεν κουράζει τον αναγνώστη με ορισμούς και θεωρίες διότι προσεγγίζει το γνωστικό του αντικείμενο κυρίως από πρακτική σκοπιά. Αποτελεί χρήσιμο βοήθημα σε επαγγελματίες και στελέχη του τουριστικού τομέα και σπουδαστές ενώ και οι καταναλωτές θα επωφεληθούν διαβάζοντάς το διότι θα κατανοήσουν καλύτερα τις στρατηγικές των τουριστικών επιχειρήσεων, και έτσι θα είναι σε θέση να κάνουν πιο ορθές επιλογές. Άλλωστε το μάρκετινγκ είναι παντού τριγύρω μας...
ISBN13: 978-960-351-452-7
Συγγραφέας: Πρωτοπαπαδάκης, Ιωάννης Ν.
Εκδότης: Σταμούλη Α.Ε.
Χρονολογία Έκδοσης: 2003
Σελίδες: 319
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 679 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο