Τουριστικό μάρκετινγκ
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Πρωτοπαπαδάκης, Ιωάννης Ν.
Εκδόσεις: Σταμούλη Α.Ε.
- Χρονολογία Έκδοσης: 2003
- Σελίδες: 319
- ISBN-13: 978-960-351-452-7
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Βιβλίο-εργαλείο που παραθέτει με τρόπο απλό και κατανοητό τις βασικές αρχές του Τουριστικού Μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας παραδείγματα από την ελληνική αγορά.
Ο συγγραφέας δεν κουράζει τον αναγνώστη με ορισμούς και θεωρίες διότι προσεγγίζει το γνωστικό του αντικείμενο κυρίως από πρακτική σκοπιά.
Αποτελεί χρήσιμο βοήθημα σε επαγγελματίες και στελέχη του τουριστικού τομέα και σπουδαστές ενώ και οι καταναλωτές θα επωφεληθούν διαβάζοντάς το διότι θα κατανοήσουν καλύτερα τις στρατηγικές των τουριστικών επιχειρήσεων, και έτσι θα είναι σε θέση να κάνουν πιο ορθές επιλογές. Άλλωστε το μάρκετινγκ είναι παντού τριγύρω μας...
ISBN13: | 978-960-351-452-7 |
Συγγραφέας: | Πρωτοπαπαδάκης, Ιωάννης Ν. |
Εκδότης: | Σταμούλη Α.Ε. |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2003 |
Σελίδες: | 319 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 679 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |