Τουριστικό μάρκετινγκ για βιώσιμη ανάπτυξη

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Μεταφραστής: Αντώνογλου, Ελεάννα
Επιμελητής: Τσάρτας, Πάρις
Υπεύθυνος Σειράς: Τσάρτας, Πάρις / Ζαχαράτος, Γεράσιμος Α.
Εκδόσεις: Κριτική
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2004
- Σελίδες: 479
- ISBN-13: 978-960-218-371-7
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 31.85 € τιμή βιβλιοχώρας: 28.67  
Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, οι συγγραφείς αναλύουν τη σύγχρονη σκέψη πάνω στην οποία βασίζονται οι διεθνείς αρχές για βιώσιμη ανάπτυξη στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού. Χρησιμοποιώντας διεθνή παραδείγματα, παρουσιάζουν τις εμπειρίες και τις βέλτιστες πρακτικές που εφαρμόζονται πλέον σ' όλον τον κόσμο. Η ιδιαιτερότητα του βιβλίου έγκειται στην έμφαση που δίνει στον ενεργό ρόλο που μπορεί να αναλάβει ο ιδιωτικός τομέας. Τονίζει τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα για την εξεύρεση λύσεων μέσω των καθημερινών αποφάσεων μάρκετινγκ, ιδιαίτερα όσον αφορά τη βελτίωση του προϊόντος και τον έλεγχο της ποιότητας. Παρουσιάζει επίσης τις πρακτικές που ακολουθούν επιχειρήσεις όπως οι British Airways, Grecotel, Inter-Continental Hotels and Resorts, P&O και TUI, καθώς και η Διεθνής Ομοσπονδία Tour Operator.
ISBN13: 978-960-218-371-7
Πρωτότυπος Τίτλος: Sustainable tourism: A marketing perspective
Συγγραφέας: Middleton, Victor T. C.
Εκδότης: Κριτική
Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2004
Σελίδες: 479
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 809 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Τουρισμός και Αναψυχή