Πρώτοι στην εξυπηρέτηση του πελάτη

Τύπος: Βιβλίο
Μεταφραστής: Μουζοπούλου, Βαρβάρα
Επιμελητής: Ζηρίνης, Γιάννης / Kitching, Jonathan / Lifeskills International Ltd
Εκδόσεις: Κριτική
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2002
- Σελίδες: 168
- ISBN-13: 978-960-218-290-1
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 18.41 € τιμή βιβλιοχώρας: 16.57  
Η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί το παλαιότερο αλλά και ουσιαστικότερο ζήτημα για τις επιχειρήσεις. Το μυστικό μιας επιτυχημένης επιχείρησης είναι να έχει ευχαριστημένους πελάτες, που θα συνεχίσουν να την προτιμούν ακόμη και αν εμφανιστούν ανταγωνιστές. Όπως μας θυμίζει ο Peter Drucker, δεν υπάρχουν αποτελέσματα «εντός των τειχών». Το μόνο αποτέλεσμα που μετράει είναι ο ικανοποιημένος πελάτης, αλλά γι’ αυτό πρέπει πολλά πράγματα να γίνουν σωστά. Είναι λοιπόν ένα «ολιστικό» αποτέλεσμα. Ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησης και το είδος του προϊόντος/ υπηρεσίας που αυτή προσφέρει, οι πελάτες της πρέπει να ξέρουν ότι τους επιφυλάσσεται μια εξαιρετική μεταχείριση, όχι μόνο ως προς την ποιότητα του προϊόντος, αλλά και ως προς τον σεβασμό στον καταναλωτή. Μόνον έτσι η επιχείρηση θα έχει το προβάδισμα στις πωλήσεις, κερδίζοντας και διασφαλίζοντας σημαντικό μερίδιο στην αγορά που απευθύνεται. Αυτό απαιτεί μια φιλοσοφία που να διαπερνά όλη την επιχείρηση, μια εταιρική κουλτούρα που να στοχεύει πάντα και να εμμένει στη διατήρηση μιας άψογης εξυπηρέτησης. Οι επικεφαλής της επιχείρησης επωμίζονται τη διαμόρφωση μιας τέτοιας κουλτούρας και φροντίζουν για τη σωστή διάχυσή της στα στελέχη. Διότι η φροντίδα του πελάτη έχει άμεσο αντίκτυπο στην κερδοφορία και στη μακροβιότητα της επιχείρησης αλλά και στην ικανοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της.
ISBN13: 978-960-218-290-1
Πρωτότυπος Τίτλος: Building a Service Culture
Εκδότης: Κριτική
Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2002
Σελίδες: 168
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 314 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Business / Management