Σε 30΄ δημιούργησε το marketing plan

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Λουκόπουλος, Κωνσταντίνος Χ.
Υπεύθυνος Σειράς: Ανδριανόπουλος, Γιώργος
Εκδόσεις: Δίαυλος
- Χρονολογία Έκδοσης: Ιούνιος 2002
- Σελίδες: 85
- ISBN-13: 978-960-531-140-7
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 5.98 € τιμή βιβλιοχώρας: 5.38  
Ποιοι είναι οι στόχοι του τμήματος marketing της εταιρείας σου; Πόσο πιο μακριά από την επόμενη καμπάνια είσαι σε θέση να δεις; Πώς ακριβώς οργανώνεις τη σύνταξη των marketing plans; Χρονομετρώντας 30 λεπτά θα μπορείς να: - Αναγνωρίσεις τους στόχους σου σε επίπεδο marketing - Μετατρέψεις τους στόχους σε στρατηγικές - Καθορίσεις τους προϋπολογισμούς - Συντάξεις και παρουσιάσεις με επαγγελματικό τρόπο το σχέδιο. Ο οδηγός που κρατάς στα χέρια σου περιέχει τη συγκεντρωμένη εμπειρία και γνώση των καλύτερων ειδικών επιστημόνων. Απλοποιεί τη σύνταξη αποτελεσματικών και εφικτών marketing plans ενώ παράλληλα μεγιστοποιεί τις πιθανότητες επιτυχίας! Υιοθετώντας και τηρώντας την τυπική δομή όπως παρουσιάζεται στο βιβλίο θα είναι όχι μόνο πιο εύκολο για τους συνεργάτες σου να παρακολουθήσουν τα επιχειρήματα και τα συμπεράσματά σου, αλλά και για σένα να επιβεβαιώσεις την επαγγελματική σου επάρκεια και κατάρτιση.
ISBN13: 978-960-531-140-7
Πρωτότυπος Τίτλος: 30 Minutes... to Write a Marketing Plan
Συγγραφέας: Westwood, John
Εκδότης: Δίαυλος
Χρονολογία Έκδοσης: Ιούνιος 2002
Σελίδες: 85
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 17χ11
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 74 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Σε 30΄