Διεθνές μάρκετινγκ

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Γρηγοριάδης, Αριστογείτων
Εκδόσεις: Κλειδάριθμος
- Χρονολογία Έκδοσης: 1999
- Σελίδες: 576
- ISBN-13: 978-960-209-365-8
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 38.32 € τιμή βιβλιοχώρας: 34.49  
Για το στέλεχος που σκέφτεται μεγαλόπνοα και έχει στα σχέδια του τη διεθνή επέκταση αυτό το βιβλίο θα δώσει το έναυσμα για να: - κατανοήσει τον τρόπο σκέψης του καταναλώτή έξω από την χώρα του μετρήσει το δυναμικό των πωλήσεων - σχεδιάσει το κατάλληλο προϊόν - σχεδιάσει μια αποτελεσματική τιμολόγηση - αξιολογήσει τα κανάλια διανομής και άλλα πολλά - Προμηθευθείτε το και πηγαίνετε προετοιμασμένοι!
ISBN13: 978-960-209-365-8
Πρωτότυπος Τίτλος: International Marketing
Συγγραφέας: Sandhusen, Richard L.
Εκδότης: Κλειδάριθμος
Χρονολογία Έκδοσης: 1999
Σελίδες: 576
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Οικονομία και Επιχείρηση