Εισαγωγή στο μάρκετινγκ
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Kotler, Philip / Armstrong, Gary
Μεταφραστής: Μεταξάς, Αναστάσιος
Εκδόσεις: Επίκεντρο
- Χρονολογία Έκδοσης: Μαΐος 2022
- Σελίδες: 880
- ISBN-13: 978-618-204-160-4
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Το Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ είναι ο κατανοητός, πλήρης και συνοπτικός οδηγός σας σχετικά με τις βασικές ιδέες του μάρκετινγκ, εστιάζοντας στον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να παρέχετε μεγαλύτερη αξία για τον πελάτη, προκειμένου να έχετε επιτυχία στο μάρκετινγκ. Η δεύτερη ευρωπαϊκή έκδοση αυτού του κλασικού κειμένου έχει επικαιροποιηθεί με τις πιο πρόσφατες ιδέες στο μάρκετινγκ και με πολυάριθμα νέα ευρωπαϊκά παραδείγματα μάρκετινγκ και μελέτες περίπτωσης. Οι συγγραφείς προτρέπουν τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες να ανακαλύψουν τις έννοιες του μάρκετινγκ και να τις μετατρέψουν οι ίδιοι/ες σε πραγματική εμπορική πρακτική.
ISBN13: | 978-618-204-160-4 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | Marketing, An Introduction, 14th ed |
Συγγραφέας: | Armstrong, Gary |
Εκδότης: | Επίκεντρο |
Χρονολογία Έκδοσης: | Μαΐος 2022 |
Σελίδες: | 880 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |